Re: Ciasto o nazwie "Pijak"

Data: 2000-04-03 20:16:35
Temat: Re: Ciasto o nazwie "Pijak"
Od: "mika" <y...@p...onet.pl>

Ja te zoltka dodaje do kremu.
Przepis na spod mam taki sam, natomiast na krem - troche inny. Mianowicie:
- 6 zoltek (te, ktore Ci zostaja),
- 3/4 szkl. cukru pudru,
- 2 czubate lyzki maki tortowej (troche wiecej),
- 1/2 litra mleka,
- 1 kostka masla,
- 1 cukier waniliowy (male opakowanie).

Zoltka ubic z cukrem i maka.
Do letniego mleka wsypac cukier waniliowy i zagotowac. Polaczyc to z
wczesniej ubitymi zoltkami,cukrem i maka. Gotowac to wszystko na malym ogniu
ciagle mieszajac, az zgestnieje. Zestawic z ognia i poczekac, az "masa" ta
ostygnie.
Ubic maslo, polaczyc z "masa" i wylozyc na wczesniej upiecziny "spod".
Ulozyc biszkopty i polac polewa.
PYSZNE
Ewa Z. napisał(a) w wiadomości: <8b8ohu$1k31$1@news.nikoma.de>...