Re: Ciąża po tabletakach antykonc.

Data: 2002-07-08 19:06:45
Temat: Re: Ciąża po tabletakach antykonc.
Od: "WALDIM" <w...@a...pl>

Użytkownik "Rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
news:agclct$19gb$1@pingwin.acn.pl...
> synka ale
> trzech
>

> no to chyba lekarz starej daty, bo na pewno nie tabletki. tabletki
> starej daty (mnie nowoczesne niz teraz dostepne w aptekach)
> rzeczywiscie wymagaly dluzszego odczekania. obecne juz nie. tak pisza
> w roznych czasopismach i tak mi radzil moj lekarz.

To moze ja sie wypowiem jako lekarz i do tego bardzo nowej daty...

uwaza sie powszechnie ze mozna zachodzic w ciaze zaraz po odstawieniu
tabletek...
nie zanotowano w zwiazku z tym zwiekszonej ilosci powiklan...
ale uwaza sie ze lepiej odczekac 3 miesiace, strzezonego....

a poglad ze po odstawieniu tabletek jest wieksza iloscia ciaz mnogich tez
upadl w swietle badan statystycznych...

a do wiekszosci pism teksty sa tlumaczone z wydan niemieckich i do tego
przez studentow, nie zawsze medycyny

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny