Re: Ciąża po tabletakach antykonc.

Data: 2002-07-09 07:03:23
Temat: Re: Ciąża po tabletakach antykonc.
Od: "Joanna Gorska" <j...@k...pl>

Grzegorz Wójcik napisał(a) w wiadomości: ...
>Zdecydowalismy sie z moja zonka na dziecko i stad pytanie:
>Przez ostatnie lata (cos kolo 8 latek) zona lykala systematycznie tabletki
>antykoncepcyjne (triquilar czy jakos tak). Czy sa jakies zagrozenia dla
>plodu, jesli w/w zacznie swoj zywot zaraz po odstawieniu tabletek? Wiem, ze
>moga sie przytrafic np. blizniaki i to mnie wcale nie martwi, bardziej
>obawiam sie ..... wlasnie nie wiem czego i nie wiem czy jest sie czego
>obawiac. Odczekac troche, czy " robic " juz ? :-)
>
>Pozdrawiam
>Grzegorz Wojcik

lekarz do ktorego zaczelam chodzic byl przerazony ze inny gin przepisal mi
Triquilar, poniewaz sa to bardzo silne trojfazowe tabletki i po zrobieniu
usg i zbadaniu stwierdzil ze gdybym przypadkiem zaszla w ciaze mialabym
chyba 5 raczki bo tyle bylo pecherzykow czy czegos innego juz nie pamietam.
Zaleca sie dla bezpieczenstwa ciazy okres przerwy 3 m-ce.
Zagrozenia moga byc ale nie musza.
Pozdr.Joanna