Re: Ciekawe co z tego wyniknie? Reforma szkolnictwa.

Data: 2009-03-19 13:09:26
Temat: Re: Ciekawe co z tego wyniknie? Reforma szkolnictwa.
Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl>

Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> napisał(a):

> To też jeden z powodów (IMHO nie najważniejszy), a raczej
> chodzi o konsekwencje. Dziecko może pójść do świetlicy.
> Tylko że świetlica IRL jest zwykle przepełniona (starszymi
> dziećmi), dziecko w szkole nie dostanie tylu posiłków co w
> przedszkolu.

zwykle starsze dzieci wracaja same do domow, zwykle maja wiecej lekcji wiec
jest ich mniej niz wiecej, zwykle panie zajmuja sie mniejszymi wiecej niz
mniej, zwykle mozna dac dziecku jakis posilek ekstra skoro taki glodomor.
Strasznie naciagane te argumenty. Bo 7 latek to niby juz mniej glodny i
bardziej sie porozpycha miedzy starszymi dziecmi....:/

i.