Cienkie blaty do pizzy

1. Data: 2000-01-26 19:32:42

Temat: Cienkie blaty do pizzy
Od: Antoni Goldstein <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś zna szybki przepis na cienkie, chrupkie blaty do pizzy? Chciałbym
robić pizzę całościowo, ale ze względu na warunki techniczne nie mogę sobie
pozwolić na robienie ciasta drożdżowego...
--
Antek Goldstein
(goldi _at_ students.mimuw.edu.pl)
`---------------------------------- (Alf) ------------' \8oooooooooooo8/

1. Data: 2000-01-27 10:11:39

Temat: Re: Cienkie blaty do pizzy
Od: "Marek W." <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Antoni Goldstein napisał(a) w wiadomości:
<86ni4q$1bt$1@duch.mimuw.edu.pl>...
> [...]
>robić pizzę całościowo, ale ze względu na warunki techniczne nie mogę sobie
>pozwolić na robienie ciasta drożdżowego...
Sprobuj uzyc ciasta francuskiego :-)
wprawdzie powstala potrawa nie jest juz pizza ale jest rownie smaczna

Pozdrawiam

Marek

1. Data: 2000-01-27 12:30:00

Od: Antoni Goldstein <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek W. <t...@f...onet.pl> wstukal(a) pracowicie:
> Sprobuj uzyc ciasta francuskiego :-)
> wprawdzie powstala potrawa nie jest juz pizza ale jest rownie smaczna

Hmmm... Ale to nie będzie chrupkie w ten sposób, jakiego bym od pizzy
oczekiwał...
--
`---------------------------------------------------
--' \8oooooooooooo8/

1. Data: 2000-01-27 13:07:41

Od: "Marek W." <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Antoni Goldstein napisał(a) w wiadomości:
<86pdo8$d7h$2@duch.mimuw.edu.pl>...

>Hmmm... Ale to nie będzie chrupkie w ten sposób, jakiego bym od pizzy
>oczekiwał...
>--

Rozumiem - takie ciasto jak chcesz to podobno robi sie jak ciasto na pierogi
ale nie wiem jak sie da spulchnic cos takiego....

Marek

1. Data: 2000-01-27 13:24:24

Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozumiem - takie ciasto jak chcesz to podobno robi sie jak ciasto na
pierogi
> ale nie wiem jak sie da spulchnic cos takiego....

Robi sie spody do pizzy z ciasta kruchego, tylko nie moge znalezc swojego
przepisu na taki spod. Moze ktos ma .
Ostrzegam tylko, ze wychodzi toto bardzo chrupiace :))

Przemyslaw Koziarski

1. Data: 2000-01-27 13:58:27

Od: Slavek <s...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

"Marek W." wrote:

> Rozumiem - takie ciasto jak chcesz to podobno robi sie jak ciasto na pierogi
> ale nie wiem jak sie da spulchnic cos takiego....
>
> Marek

Dodaj mleka zamiast wody i proszek do pieczena i to Ci spulchni ciasto.

Slaw

1. Data: 2000-01-27 14:16:51

Od: Aneta Baran <b...@c...cern.ch> szukaj wiadomości tego autora

Antoni Goldstein <a...@z...mimuw.edu.pl> wrote:
> Hmmm... Ale to nie będzie chrupkie w ten sposób, jakiego bym od pizzy
> oczekiwał...
No to zagnieć mąkę z wodą, solą i łyżką oliwy. Będzie smakować podobnie
jak maca. Pasuje?

Anetek
--
A...@c...ch | http://chall.ifj.edu.pl/~aneta/
Anything is good and useful if it's made of chocolate.

1. Data: 2000-01-28 06:23:13

Od: "Marek W." <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta Baran napisał(a) w wiadomości: <86pk0j$5as$1@sunnews.cern.ch>...

>No to zagnieć mąkę z wodą, solą i łyżką oliwy. Będzie smakować podobnie
>jak maca. Pasuje?

A czy to prawda ze do macy trzeba dodac troche krwi dziecka?

Pozdrawiam

Marek

1. Data: 2000-01-28 10:13:13

Od: Aneta Reluga <a...@a...w.sygnaturce.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemiła osoba, chcąca być znana jako Marek W.,
napisała w wiadomości <lBak4.14343$Hi2.316315@news.tpnet.pl>:

> A czy to prawda ze do macy trzeba dodac troche krwi dziecka?

Jak najbardziej. Dodatkowo, w tradycji ustnej, koniecznie krew
miesięczną trzech dziewic nietkniętych i skrzydło nietoperza.
An.
PS. Przepraszam, ale nie mogę się powstrzymać, gdy ktoś głupie
pytania zadaje.

--
a...@r...mif.pg.gda.pl | Ta krowa była wymierzona we mnie!...
-------------------------' (Fox Mulder)

1. Data: 2000-01-28 12:05:47

Od: "Marek W." <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta Reluga napisał(a) w wiadomości: <86rq3p$22$1@sunrise.pg.gda.pl>...
> [...]
>An.
>PS. Przepraszam, ale nie mogę się powstrzymać, gdy ktoś głupie

Nie ma glupich pytan :-)

Pozdrawiam

Marek

grzybki kominki