Re: Co Pan Premier obiecał niepełnosprawnym?

From: Wiesław <r...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Co Pan Premier obiecał niepełnosprawnym?
Date: Mon, 26 Nov 2007 14:10:17 +0100

> Mam alergie na slowo stowarzyszenie bo znane mi organizacje dbaja tylko o
> wlasny interes. Szczegolnie teraz kiedy mozna uzyskac pieniadze z EFS
> powstaje coraz wiecej nikomu nie potrzebnych opracowan i projektow tylko
> po to zeby dac zarobic paru znajomym.

Też się popażyłem na stowarzyszeniach, ale to jest jedyna metoda na zdobycie
środków np z UE, tak wiem wiem ON są szczególnie zazdrosne jeśli jednemu uda
się załatwić coś a innemu nie wtedy wielka awantura dlaczego nie ja, ale
mimo wszysto uważam, że trzeba coś robić, większość ON nie mają motywacji
ani ochoty działać na rzecz swoją a codopiero innych, po to są między innymi
ludzie tacy jak my ;-), a może nie ;-)