Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.cyf-kr.edu
.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.germany.com!postnews.google.com!h54g2000
cwb.googlegroups.com!not-for-mail
From: "kesser" <d...@g...com>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Co myślicie o nowej reklamie ubezpieczeń ING?
Date: 18 Nov 2006 06:50:19 -0800
Organization: http://groups.google.com
Lines: 50
Message-ID: <1...@h...googlegroups.com>
References: <d03ab$455ee404$594e0b28$9276@news.chello.pl>
NNTP-Posting-Host: 213.155.178.11
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1163861424 9641 127.0.0.1 (18 Nov 2006 14:50:24 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Sat, 18 Nov 2006 14:50:24 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <d03ab$455ee404$594e0b28$9276@news.chello.pl>
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.0.8)
Gecko/20061025 Firefox/1.5.0.8,gzip(gfe),gzip(gfe)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: h54g2000cwb.googlegroups.com; posting-host=213.155.178.11;
posting-account=bPhzKw0AAAC1DHFDUzm704V0Bfpuesk2
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.inwalidzi:49374
Ukryj nagłówki
Adam Radzikowski napisał(a):
> Witam,
>
> Od pewniego czasu można w telewizji oglądać reklamę ubezpieczeń ING "już
> nawet od 2,5 zł dziennie".
> Opiszę pokrótce o co chodzi. Jest lato, jeziorko, kąpielisko z pomostem
> (podejrzewam, że niestrzeżone). Pewien pan (lat ok. 40) wbiega na pomost i
> próbuje wskoczyć do wody na głowę. W ostatnim momencie zatrzymuje go syn
> pytając "czy jest ubezpieczony". Facet odpowiada "oczywiście, płacę 2,50 zł
> dziennie" i wskakuje do wody na główkę.
>
> Po raz kolejny ludzie od reklamy nie mają świadomości, że w pewnym stopniu
> mogą kreować zachowania innych. Z reklamy tej można wysunąć wniosek, że jak
> płacę na ubezpieczenie to nawet jak się "złamię" to nic się nie stanie.
>
> Otóż stanie się. Ja wskoczyłem do wody identycznie jak ten pan z reklamy.
> Był rozbieg z pomostu i skok do wody na głowę, w konsekwencji którego
> złamałem kręgosłup i nastąpił uraz rdzenia. Już 12 lat jeżdże na wózku. Co z
> tego, że byłem ubezpieczony? Dostałem jednorazową wypłatę i rente z ZUSu.
> Prawdę mówiąc wolałbym być sprawny.
>
> Teraz, w ramach fundacji Sokrates, jeżdżę po szkołach i uświadamiam ludzi
> jak należy zachowywać się nad wodą. Od kilku lat organizatorzy mieli kontakt
> z ponad 15 tys. uczniów z lubelskich szkół.
> Niestety takie reklamy burzą to co inni budują...
>
> Jakie macie zdanie w tej sprawie?
>
>
Raczej nikt tej reklamy nie będzie tak interpretował. Równie dobrze
możnaby wycofać bajki dla dzieci bo przecież tam też są sceny w
których postacie ulegają wypadkom po czym wstają i bajka idzie
dalej. Inna sprawa, że ta reklama jest nijaka jak dla mnie i mnie nie
przekonuje.
|