Re: Co myślicie o nowej reklamie ubezpieczeń ING?

Data: 2006-11-20 16:32:53
Temat: Re: Co myślicie o nowej reklamie ubezpieczeń ING?
Od: "Wiesław" <r...@p...onet.pl>

Witam!
Mi nawet przez myśl nie przyszło, że facet może sobie kręgosłup złamać,
razczej porównałem ją cenowo z tym co ja płacę i wyszło drożej.
Zastanawiałem nad sposobami, jakimi oni wciskają niby dostępność oferty dla
wszystkich tylko 2,5 zł dziennie.
Oczywiście ja z pomostu nie skakałem i kręgosłupa nie złamałem, dlatego nie
przywodzom mi na myśl takie skojażenia. Zastanawiając się teraz nad tym co
czułem pierwszy raz, to chyba założyłem, że akcja dzieje się w miejscu
strzeżonym, i teoretycznie bezpiecznym nawet dla skaczących do wody, pod
warunkiem, że osoba umie skakać do wody na głowę.
Mówisz, że inni też nie widzą tego tak jak Ty, coś w tym jest, że nie
zdajemy sobie sprawy z tego co taki skok może oznaczać i to właśnie jest
przerażające, może należało by teraz właśnie pokazać dalszą część scenki
skok wykonany i... ale to by było drastyczne i żaden reklamodawca nie
pójdzie na taki krok, no chyba że ich przekonasz było by to dobre dal akcji
którą propagujesz.
pozdrawiam Wiesław

20.11 Piotr \"Gerard\" Machej
20.11 Adam Pietrasiewicz
21.11 Adam Radzikowski
21.11 Adam Radzikowski
21.11 LECH DUBROWSKI
22.11 Inwalida
23.11 scorpio
21.01 news.tpi.pl
22.01 Piotr \"Gerard\" Machej
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla