Re: Co myślicie o nowej reklamie ubezpieczeń ING?

From: "Adam Radzikowski" <a...@...biz>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Co myślicie o nowej reklamie ubezpieczeń ING?
Date: Tue, 21 Nov 2006 13:17:36 +0100

Piotr "Gerard" Machej <g...@g...com> napisał:

> Też miałem takie pierwsze skojarzenie. To wygląda, jakby facet tą wodę
> już znał - jego rodzinka leżakuje już na brzegu pomostu, więc są tam
> od dłuższej chwili. Przed nim widać innych skaczących i pływających.
> Więc nie wygląda to tak strasznie.
> Mnie w tej reklamie bardziej irytuje nastawienie dziecka, które
> po upewnieniu się, że ojciec jest ubezpieczony, samo wpycha go
> do wody.

Uwierzcie mi, woda to żywioł... tym bardziej, że zazwyczaj nie wiemy czy
czegoś nie ma na dnie jeziora czy rzeki (ławki, konary, zbite butelki,
śmietniki itp)

> Ma ktoś statystyki, ile skoków do
> wody kończy się kalectwem?

chyba nie ma, ale myślę, że ułamek promila wszystkich skoków (tych
"bezpiecznych" i niebezpiecznych)

> Niebezpieczny nie jest sam skok do wody,
> ale nieodpowiedzialne zachowanie - jak choćby skok do nieznanej wody.

Ktoś kto skacze nie myśli o tym, że to mogłoby być nieodpowiedzialne. Po
prostu inni skaczą to i ja spróbuje...

> Przy czym to samo dotyczy praktycznie wszystkich innych dziedzin
> życia. Jak nie będziemy ostrożni na schodach i nie zauważymy kałuży
> wody albo oblodzonego miejsca, to też możemy zlecieć i skręcić kark.

Tak, masz rację. W każdej chwili trzeba uważać i mieć pewne wyobrażenie
następstwa, które może być wypadkiem. Wielu niebezpiecznych sytuacji można
świadomie uniknąć.

> W wielu miejscach nawet nie mamy wpływu na niebezpieczeństwo. A chyba
> nie chcecie, aby każda reklama linii lotniczych pokazywała jaką
> katastrofę jako ostrzeżenie przed tym, czym może grozić podróż
> samolotem?

Myślę, że samoloty są w jakimś stopniu pożyteczne.
A skoki do wody? Popisy i pokazywanie, że się potrafi.

> Pozdrawiam,
> Gerard

Adam Radzikowski

21.11 LECH DUBROWSKI
22.11 Inwalida
23.11 scorpio
21.01 news.tpi.pl
22.01 Piotr \"Gerard\" Machej
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla