Re: Co robicie względem paranoi z żarówkami?

Data: 2009-05-15 10:16:50
Temat: Re: Co robicie względem paranoi z żarówkami?
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Fri, 15 May 2009 08:13:51 +0200, zkruk [Lodz] napisał(a):

> jestem jak najbardziej za budową nawet dwóch elektronii atomowych....
> i jednocześnie za oszczędzaniem
> zanim zbudują te elektrownie minie 20 lat...
> a przez te 20 lat dojdziemy do ogromnych braków energii...
>
> lepiej więc nauczyć się ją oszczędzać teraz - niż panikować jak rok temu w
> warszawie....

Jak ją będziemy teraz oszczędzać, to co zrobią ze sobą górnicy, i ze swoim
węglem? Hę???
A w ogóle te legendarne braki energii dotyczą ewentualnie przemysłu, a nie
indywidualnych odbiorców. To przemysł zużywa jej najwięcej. Więc nie twórz
legend, jakoby rodzaj używanej żarówki miał znaczenie dla wyrównania ew.
deficytów. To śmieszne.