Co robicie względem paranoi z żarówkami?

111. Data: 2009-05-15 15:50:20

Temat: Re: Co robicie względem paranoi z żarówkami?
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 15 Maj, 17:39, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w
wiadomościnews:11sgw7xbchyq0.v5o25ujttdyp$.dlg@40tud
e.net...

.
> [...]
..

> I ze Wy cala rodzinka macie takie same dziwne oczy.

Jak to w dobrej rodzinie. Te same geny.
Twoje dziecko ma inne, niż Ty? - noooo, to się tym zainteresuj
bardziej, dobrze radzę - może pochodzą od sąsiada?

112. Data: 2009-05-15 15:54:57

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 15 Maj, 17:25, e-Shrek <e...@w...wp.pl> wrote:

> Ale masz takie doswiadczenia czy powtarzasz propagande?
> Wlasnie padla mi energooszczedna w przedpokoju. Raptem po dwoch latach.
> Uwazasz to za jakis niesamowity wynik? :-)

Mnie padały po kilku miesiącach/tygodniach: wystarczyła awaria prądu i
po niej chwilowy impuls wyższego napięcia w momencie jego włączenia (u
nas na wsi to się zdarzało już parę razy - nie wiedzieć, czemu, może z
powodu gorszej jakości elementów transformatora czy co) - jak
przypuszczam to są przyczyny, bo właśnie w tych momentach padały te
energooszczędne, drogie żarówki - o ile oczywiście w chwili powrotu
napięcia w sieci przełącznik był właczony.

113. Data: 2009-05-15 16:17:35

Od: vojciech <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> Natomiast nie jestem
> przeciwnikiem atomowek, zauwazylem jednak, ze masa ludzi krzyczy
> atomowki, atomowki! Ale jak mialaby stanac obok ich domu to juz dupa
> mieknie. Chocby dlatego, ze wartosc ich nieruchomosci spadnie na morde ;-)

Ależ jak węglowa stanie obok ich domu to jego wartość spadnie tak samo,
albo i mocniej :-)

114. Data: 2009-05-15 16:21:00

Od: "Kane" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powinno sie obłożyć sprzedaż klimatyzatorów podatkiem ekologicznym.

Swiete slowa.

Pozdrawiam

Kane

115. Data: 2009-05-15 16:31:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 May 2009 18:17:35 +0200, vojciech napisał(a):

> Ależ jak węglowa stanie obok ich domu to jego wartość spadnie tak samo,
> albo i mocniej :-)

Nawet jak skład węgla stanie obok ich domu...

116. Data: 2009-05-15 16:36:45

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 15 Maj, 17:29, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w
wiadomościnews:9o9fwplc3mgd.1pi1chlmg7sc3.dlg@40tude
.net...

.

> normalnych

> potrzebuje

> Po wódce można się pomylić, albo udawać, że się pomyliło.

Po wódce się idzie grzecznie spać - to i nie maca/m ;-)

117. Data: 2009-05-15 17:08:16

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "e-Shrek" <e...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

> Ale masz takie doswiadczenia czy powtarzasz propagande?

Ale umiesz czytac czy tylko pisac?

118. Data: 2009-05-15 17:09:11

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości
e.googlegroups.com...

> [...]
>nas na wsi to się zdarzało już parę razy - nie wiedzieć, czemu, może z
>powodu gorszej jakości elementów transformatora czy co)

Na 100% pamiec wody.

119. Data: 2009-05-15 17:10:59

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości
f.googlegroups.com...
> [...]

>Twoje dziecko ma inne, niż Ty? - noooo, to się tym zainteresuj
>bardziej, dobrze radzę - może pochodzą od sąsiada?

Niemozliwe zeby od sasiada, ale jesli Twoje dzieci maja te same geny co Ty
to prokurator powinien sie zainteresowac.

120. Data: 2009-05-15 17:12:37

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vojciech" <v...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Ależ jak węglowa stanie obok ich domu to jego wartość spadnie tak samo,
> albo i mocniej :-)

Nie wiem czy mocniej, ale co to ma do rzeczy?

jakie kołki, cienka ściana
Jakiej firmy polecacie farby akrylowe do pomalowania dzwi?
Jak wyczyscic slady gumy od butów z bialej lodowki?
wyjęcie plytek ceramicznych
Firma Elektryczna