Re: Co w te święta na plus, a co na minus?

From: Paulinka <p...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Co w te święta na plus, a co na minus?
Date: Fri, 31 Dec 2010 21:01:06 +0100

medea pisze:
> Co w te święta kulinarnie Wam się udało, a co nie?

A zapomniałabym wyszły, bo nie mogły mi nie wyjść sałatki jarzynowa i z
pieczarkami, obie z 20 wiejskich jajek, żeby dla każdego gościa
starczyło na po świętach :-)
Hitem świąt okazały się zimne nóżki w wykonaniu mojego brata, taka niby
zwykła 'lorneta', jak to mawiają kucharze, ale dawno tak dobrze
zrobionej nie jadłam.
Tato przesolił wędzony schab, babci 'siadł' sernik, teściowa zrobiła
przepyszną pieczoną białą kiełbasę z cebulą (ona jedna potrafi tak ją
przygotować, bo u mnie w domu je się tylko białą z wody), mama wspięła
się na wyżyny moich doznań kulinarnych piernikiem przekładanym
marmoladą, karp saute był jak co roku wyjątkowy, śledź z sosem
śmietanowym z groszkiem, kukurydzą, cebulka i odpowiednio doprawiony był
pycha, bigos się udał, babciny makowiec rozpływał się ustach.
Znowu się okazało, że mam uniwersalne dzieci, bo jedno je tylko uszka a
drugie barszcz, więc i dla trzeciego coś się zmontuje ;)

--

Paulinka