Co z komary!

11. Data: 2008-05-31 21:17:51

Temat: Re: Co z komary!
Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niewe pisze:

> Trzeba sie nawalić jak stodoła. Przestają przeszkadzać, a przy naprawdę
> ostrym piciu można się nawet próbować zaprzyjaźnić ;-)

Gryzą one, co przy zaprzyjaźnianiu ...
;-)

--
pozdr. Jerzy

12. Data: 2008-05-31 21:40:09

Od: "moon" <s...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:

> Ja mam 9W + podwójny podwajacz napięcia, pod siatka i lampą
> zbiorniczek na urobek

u mnie lecą na podłogę, rano jest kupka popiołu, a na lampie wisi "broda" z
urobku;)

- na owady gdy w domu fermentuję wino, część
> wina trafia na dno biorniczka jako wabik... W oknach moskitiery.

u mnie, na wsi, wabika nie trzeba, w letnie noce to jedna wielka owadzia
orgia.

moon

13. Data: 2008-06-01 04:01:32

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Maj, 23:40, "moon" <s...@y...com> wrote:
> [...]
>
> - na owady gdy w domu fermentuję wino, część

> u mnie, na wsi, wabika nie trzeba, w letnie noce to jedna wielka owadzia

Tu już dwóch czy trzech trzyma krowy, ale juz tylko dla siebie...
Poleciłbym konopie - samosiejkę, ale one zakazane przez głupoli,
oczywiście do szybkiego załatwienia much trzeba spalić np. na blasze
kuchni, ale można wyrwać całą roślinę i położyć np na szafkach
kuchennych - skutek murowany.

14. Data: 2008-06-01 06:17:30

Od: Niewe <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN pisze:

> Gryzą one, co przy zaprzyjaźnianiu ...
> ;-)

Przyjaźń potrafi wiele wybaczyć...
;-)

15. Data: 2008-06-01 18:03:02

Od: Jacek Ostaszewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:
> [...]
> większe niż w zeszłym roku, przynajmniej na Dolnym Śląsku, przeraziło
> mnie to. Posiedzieć nie da się na tarasie. :-(

Podobno dużo witaminy B powoduje, że człek przestaje być apetyczny, ale
dużo, i przez kilkanaście dni, aż nasiąkniesz tym zapachem. Skoro to
jest weranda to może warto.
Na pewno zaś znam osoby, który mając ponad siedemdzieisąt lat nie były
ani razu ukąszone prez owady, więc coś z tym zapachem/smakiem krwi jest
na rzeczy...

--
JackOss - po kiego mi sygnaturka?!!

16. Data: 2008-06-03 20:02:12

Od: Niewe <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

SJS pisze:

> Nic z tego, wiesz co potrafia wyczyniac pijane komary?

Komary to pikuś. Teraz rzondzom meszki.

świeżo zasiana trawa - podlewać?
Kosiarka spalinowa: Solo czy Stiga?
Randap