Re: Co zrobic z KROLIKA??

Data: 2001-03-25 17:27:33
Temat: Re: Co zrobic z KROLIKA??
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>

<ciach>
Czy teraz ja mam zaskrzeczec, ze

>Uff. ciesze sie ze ktos zrozumial ze to zart.
>Myslalm ze zartowac nawet nie umiem :))

A ja myslalam, ze to moje wybrakowane poczucie humoru... hehe

>Krysiu!!
>Moze lepiej kup kota :)))
>bedzie skuteczniejszy niz pulapka :))
>Ania

Absolutnie kota nie (mamy w sasiedztwie duzo, ale to wrogowie
naszej Sally...), pulapka zadzialala, Myszka w swoim nowym domku.
Moge odetchnac i szukac przepisu na placek zydowski ze sliwkami,
ktory juz obiecalam paru osobom

Krysia
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com - The #1 Newsgroup Service in the World!