Co zrobic z piersi kurczaka

1. Data: 2003-01-21 11:21:51

Temat: Co zrobic z piersi kurczaka
Od: "Andron" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko potrzebne mi dania niskotłuszczowe.

1. Data: 2003-01-21 11:23:15

Temat: Re: Co zrobic z piersi kurczaka
Od: "wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andron" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Tylko potrzebne mi dania niskotłuszczowe.

pokroj na kawalki, wsadz w marynate, w ktorej bedzie odrobina oliwy, jaka
lubisz i usmaz na teflonowce albo upiecz, mniam :)
ja takie cos lubie z kapucha pekinska.

Jezeli Cie to poratuje, to zajrzyj do mojego drobiowego archiwum, moze
znajdziesz cos ciekawego :)
Cyce z kuraka to na tysiace sposobow mozna, pycha!

wkn

1. Data: 2003-01-21 12:35:54

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> pokroj na kawalki, wsadz w marynate, w ktorej bedzie odrobina oliwy, jaka
> lubisz i usmaz na teflonowce albo upiecz, mniam :)
> ja takie cos lubie z kapucha pekinska.

można bez oliwy. Trochę curry, soli i pieprzu i na patelnię teflonową.
Inaczej trochę tłuszczu trzeba. Albo jak ww tylko z olejem sezamowym
zamiast oliwy i do sałaty (dużej).

Waldek

1. Data: 2003-01-21 13:50:22

Od: "wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> Jezeli Cie to poratuje, to zajrzyj do mojego drobiowego archiwum, moze
> znajdziesz cos ciekawego :)
> Cyce z kuraka to na tysiace sposobow mozna, pycha!
>
> wkn

no tak, wklejalam, wklejalam i w koncu nie wkleilam. Cos niedobrze ze mna:
http://www.gotowanie.wkl.pl/grp_przep.php?grp_prz=7

przepraszam

wkn

1. Data: 2003-01-21 19:16:17

Od: Catalina <c...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 21 Jan 2003 12:21:51 +0100, "Andron" <a...@w...pl> wrote:

>Tylko potrzebne mi dania niskotłuszczowe.

W sumie wszystko co bedzie zrobione bez panierki bedzie
niskotluszczowe i niskokaloryczne ;-)
Moga byc podsmazone kawalki kurczaka a potem podduszone z jakas
mrozonka warzywna np.
Albo podduszoszone np z morelami suszonymi lub sliwkami albo
pieczarkiami.

--
Catalina
icq # 54287160

1. Data: 2003-01-22 06:56:32

Temat: placki z kurczaka
Od: "Biesiek" <B...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko potrzebne mi dania niskotłuszczowe.

Polecam te placki, choć mają troszkę tłuszczu ale są pyszne. Dobrze sie
sparawdzają na imprezach. Można je bez uszczerbku podgrzac w piekarniku. Mi
smakują z sosem czosnkowym, z frytkami itp. )))

PLACUSZKI Z KURCZAKA

3 mniejsze lub 2 spore piersi z kurczaka (pokroić w kostkę)

1 łyżka maggi

1 łyżka vegety

1 łyżka papryki słodkiej

? łyżeczki pieprzu

2 łyżki oleju

1 średnia cebula (drobno pokroić)

Wymieszać to wszystko o odstawić na noc.

Na drugi dzień do tego wszystkiego dodać:

2 żółtka

2 łyżki mąki ziemniaczanej

pianę ubitą z 2 białek

Wymieszać delikatnie, formować placki i smażyć na gorącym oleju

1. Data: 2003-01-22 09:44:30

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Catalina wrote:

> [...]
> mrozonka warzywna np.
> Albo podduszoszone np z morelami suszonymi lub sliwkami albo

Do tego podduszania z owocami można podlac białym winem.

Krycha

1. Data: 2003-01-22 17:21:29

Od: "Agati\(Aga\)" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko potrzebne mi dania niskotłuszczowe.

Jezeli lubisz troche pikantne - sama wymysliła, ale moze nie jest to jakies
nowatorskie
- pokrojone w male kawałeczki piersi - 2 szt.(najlepiej sie kroi jak sa
jeszcze dosc zmrozone), wrzucic na patelnie z rozgrzana oliwą - lekko
przypiec (wg gustu) dorzucic 1/2 mrozonki - warzyw krojonych w paski -
razem dusic, troche mozna podlac goracą woda, do smaku dołozyc troche vegety
i przyprawe do gyrosa - mozna kupic gotowa - miesko mozna konsumowac z ryzem
albo z kus-kus.
Całosc bardzo dobrze smakuje z sosikiem z gestego jogurtu naturalnego - 6
łyzkek jogurtu + sol i pieprz do smaku + troche granulowanego czosnku .

Smacznego

Agata

1. Data: 2003-01-22 20:39:18

Od: "wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko potrzebne mi dania niskotłuszczowe.

bardzo polecam taka serie z poradnika domowego, jest ksiazeczka o daniach z
drobiu, naprawde maja ciekawe propozycje, a i kosztuje toto nieduze, bo
wydanie takie nieciekawe. Ale warto!
KOsztuje 5 zl, a nazywa sie dokladnie "przepisy czytelnikow. Rozmaitosci z
kurczaka i indyka"

wkn

1. Data: 2003-01-22 21:15:15

Od: "Kasia S." <k...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko potrzebne mi dania niskotłuszczowe.
>
> Ja ostatnio postanowilam zrobic cos innego,ale to co sobie wymyslilam
zupelnie nie pokrylo sie z tym co wyszlo;)
Mialam dwie piersi z kurczaka , nasmarowalam je porzadnie czarnym pieprzem,
pokroilam w kostke, wrzucilam na patelnie z odrobina masla. Na drugiej
patelni zrobilam pieczarki. Jak juz mieso bylo brazowe, zdjelam je z patelni
na chwile, patelnie zalalam ok.3/4 szkl. bulionu i tylez samo smietany-ja
mialam 18%, no i w tym miejscu pojawil sie problem, bo wyszla mi zupa;))
Postanowilam zagescic sos : lyzka maki, woda, dwie lyzki koncentratu
pomidorowego.Do calosci wrzucilam mieso i pieczarki-dusialam jeszcze pare
minut, wycisnelam 8 zabkow czosnku ( bo lubimy), troche ziol, przyprawa do
kurczaka i tyle. Podalam z ryzem. Bylo pyszne:)
Pozdrawiam, Kasia S.

Marchewka zasmażana - jak?
Dania Duńskie
Chwale: ciasto japonskie oraz babke jogurtowa
Donaty Wkl - pytanie
21 styczeń Włoska zupa cebulowa