Cos dla naszego przyglupa XL [cross]

371. Data: 2015-03-02 21:12:49

Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 02 Mar 2015 19:51:01 GMT, Budzik napisał(a):

> Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Oczywiście ze na przestrzeni lat.
> To chyba nic dziwnego, skro szczepi sie tylko czesc populacji...

> A ile razy trzeba ci powtarzac?
> Andrzej podawał ze bodaj 94-97%

A co to za niesłychanej wiarygodności źródło "ANDRZEJ"? - może jakaś
po(nad)wszechna organizacja prawdy w imię dobra ludzkości?
Ty poważny jesteś? - kiedy Ci mówię, że LEKARZ szczerze mi opowiedział o
kulisach KRAJOWEJ KONFERENCJI LEKARZY, to mało, a na jakieś śmierdzące
chamiszcze się powołujesz jak na wyrocznię wszechsłoneczną???

> To ty masz dostep do znajomego lekarza to dawaj ze były szczepione.

To nie jego pacjenci.

> Ja znalazłem tylko informację ze nie były.

Gdzie tę informację znalazłes? - w "Fakcie"? Ach nie, pewno u "ANDRZEJA"'a.

> Czy gdzies podano ze byly
> szczepione? Czy znowu Macierewiczujesz?
> Ale nawet gdyby były to zachorowanie jest przeciez mozliwe. Jest po prostu
> duzo mniej prawdopodobne.

Czyli wg wyroczni "ANDRZEJ" jak się zaszczepi 1 000 000 ludzi (MILION), to
z nich trzeba z lekkim sercem spisać na straty średnio 5 procent, czyli 50
000 (PIĘĆDZIESIĄT TYSIĘCY) ludzi. Pięćdziesiąt tysięcy ludzi na milion???
Aha.
Czyli w Polsce, szczepiąc przemocą 30 000 000 = TRZYDZIEŚCI MILIONÓW, można
sobie palcem w bucie machnąć na (a co tam, najwyżej kalectwo lub choroba i
ciężkie uszkodzenia, STAĆ NAS), bagatela, 1 500 000 = PÓŁTORA MILIONA
ludzi??? No nooooo, półtora miliona to, mocium panie, moć... moć... to
prawie cała dzisiejsza Warszawa, która w 2010 roku przekroczyła 1 700 000 =
MILION SIEDEMSET TYSIĘCY.

To uważasz Pan, że w imię dobra koncernów i metody, która w porywach może
zawieść w stu (!!!) procentach, niekoniecznie w tych statystycznych pięciu,
można lekkim rzutem poświęcić dobro i życie minimum półtora miliona ludzi?
A może i znacznie więcej? Bo wiesz, statystyka to taka bezduszna nauka,
gdzie nie ma znaczenia, czy milion w tę, czy w tę - byle do wzoru było co
podstawić.
:-//////////
--

XL
pewni siebie.

372. Data: 2015-03-02 21:13:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 02 Mar 2015 19:51:02 GMT, Budzik napisał(a):

> Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Rozumiem. Szkoda ze dane tego nie potwierdzaja. Ale nie przejmuj się - tym
> gorzej dla danych!
> Taka przykładowo odra od 1950 roku regularnie dawała 400 lub wiecej chorych
> na 100.000 mieszkańców. Bez tendencji spadkowej.
> Po wprowadzeniu szczepien dzis mamy zachorowan kilka...

Jak to? przecież właśnie epidemia nadejszła. Będą tysiące.
--

XL
pewni siebie.

373. Data: 2015-03-02 21:16:55

Temat: Re: Cos dla XL [cross]
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 02 Mar 2015 21:10:08 +0100, Nemrod napisał(a):

> [...]
> arytmetycznego zależy
> od definicji jakiejś przestrzeni metrycznej (na co podał całkowicie
> błędny przykład, z którego wynika, że nie rozumie on nawet pojęcia
> funkcji znanego już dzieciom z podstawówki), co jest nieprawdą,
> gdyż są to rzeczy niezależne. Nie staraj się go edukować, bo to bez sensu,
> a najlepiej sprowadzić go prosto do betonu jakimiś prostymi pytaniami.
>
> Jedno jest pewne - nie ma najmniejszego sensu brać go na poważnie,
> bo jest tylko głupim i wulgarnym bluźniercą i bluzgaczem, któremu
> trzeba porządnie nakopać i dokonać deportacji do jakiejś kopalni

Wiem to wszystko i nie dlatego temu beleczemu odpisuję, że toto biorę serio
- merytorycznie REAGUJĘ na jego farmazony, żeby się ludzie (niektórzy
chociaż, którym jeszcze mózg pozostał w stanie względnie samodzielnym...)
po przeczytaniu zastanowili nad tym, co ten dureń produkuje i czy warto go
w ogóle słuchać.

--

XL
pewni siebie.

374. Data: 2015-03-02 21:26:01

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-02 o 21:16, Ikselka pisze:
> [...]
> po przeczytaniu zastanowili nad tym, co ten dureń produkuje i czy warto go

Ikselciu, Ława to tylko szyderca i wielbiciel sarkazmu. On niczego
merytorycznie
nie jest w stanie napisać. Jego wypociny to doskonały przykład
pseudonaukowego
bełkotu parodiującego prawdę, a więc to zwykłe kłamstwa, które trzeba
zafiltrować i wywalić do kosza.

--
Nemrod Vargardsson

Pwt 32,41 Gdy miecz błyszczący wyostrzę
i wyrok wykona ma ręka,
na swoich wrogach się pomszczę,
odpłacę tym, którzy Mnie nienawidzą.
42 Upoję krwią moje strzały,
mój miecz napasie się mięsem,
krwią poległych i uprowadzonych,
głowami dowódców nieprzyjacielskich.

375. Data: 2015-03-02 21:27:53

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nemrod" napisał w wiadomości grup

> [...]
>Kiedyś pisał, że wynik tego działania zależy od podstawy systemu
>liczbowego (a więc nie rozumie czym jest konkretna liczba i myli

Eee, pytałeś "ustnie" czy "pisemnie", bo jeśli pisemnie, to nie zapytasz o
nic innego, jak o notację - nieprawdaż?

376. Data: 2015-03-02 21:28:00

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Absolutnie nie! - to szczepionki są podawane, kiedy już spadają
> zachorowania. Po prostu 333333333333333-]

tak, tak. a dane masz tak samo z tych tajnych, których się nie podaje?

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

377. Data: 2015-03-02 21:28:39

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> A co, miał mi je może dać z poleceniem "opublikuj w necie"?

a on w ogóle ma dyplom?

378. Data: 2015-03-02 21:32:35

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-02 o 21:27, Ghost pisze:
> Eee, pytałeś "ustnie" czy "pisemnie", bo jeśli pisemnie, to nie zapytasz
> o nic innego, jak o notację - nieprawdaż?

Nie. A ponieważ piszesz głupoty, to teraz zapytam ciebie: 2+2=?

379. Data: 2015-03-02 22:45:22

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Jak to? przecież właśnie epidemia nadejszła. Będą tysiące.

Napisałas cos o tendencji spadkowej przed zastosowaniem szczepionek.
Wykazałem ze tak nei było.
Nie odniesiesz sie?

Co do obecnej sytuacji - nie wiem czy jest epidemia - na razie mamy z tego
co słyszałem kilkaset zachorowań w Niemczech i dwójke dzieci ktore stamtąd
przyjechały do Polski.

380. Data: 2015-03-02 22:45:23

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> A co to za niesłychanej wiarygodności źródło "ANDRZEJ"? - może jakaś
> po(nad)wszechna organizacja prawdy w imię dobra ludzkości?

Ale przeciez to sa powrzechnie dostepne dane!

> [...]
> o kulisach KRAJOWEJ KONFERENCJI LEKARZY, to mało, a na jakieś
> śmierdzące chamiszcze się powołujesz jak na wyrocznię

Wybacz, ze nie wierze w argumenty ala Macierewicz.
Lekarz gadajacy na lewo i prawo o tajnych informacjach z konferencji ktore
to tajne dane sa tak tajne ze nigdzie nie wyciekaja poza rozmowy nad
płotem.
Raporty CIA wypływaja a te dane nie.
Wybacz, nie wierze.

> To nie jego pacjenci.

Ale mimo to wiesz, ze wszyscy ktorzy podaja ze te osoby były nieszczepione
kłamią w imie ogólnego spisku...

> Gdzie tę informację znalazłes? - w "Fakcie"? Ach nie, pewno u
> "ANDRZEJA"'a.

Akurat słyszałem w wiadomosciach.
Faktu nie czytuję.
Ale w przeciwienstwie do danych ktorych Ty nie podajesz ale na ktorych sie
upierasz - ta informacja nie jest utajniona przez ABW i FBI:
http://polska.newsweek.pl/dwoje-dzieci-z-podejrzenie
m-odry-w-szpitalu-nie-
byly-szczepione,artykuly,358213,1.html

> [...]
> (MILION), to z nich trzeba z lekkim sercem spisać na straty średnio 5
> procent, czyli 50 000 (PIĘĆDZIESIĄT TYSIĘCY) ludzi. Pięćdziesiąt

Na straty?
Nie, ci ludzie nie umierają.
Po prostu nie łapią odpornosci.
Ale dzieki temu ze inni nie chorują - maja duzo mniejszą szanse zarażenia.
Szacuje się, że powinno byc zaszczepione 95% populacji aby wirus sie nie
rozprzestrzeniał.

> [...]
> moć... moć... to prawie cała dzisiejsza Warszawa, która w 2010 roku
> przekroczyła 1 700 000 = MILION SIEDEMSET TYSIĘCY.

Nie rozumiesz czy celowo manipulujesz?
Nieskutecznosc szczepionki powoduje brak złapania odpornosci a nie jakas
chorbe czy kalectwo.

> [...]
> statystyka to taka bezduszna nauka, gdzie nie ma znaczenia, czy milion
> w tę, czy w tę - byle do wzoru było co podstawić.

Błedne dane to i głupie wnioski.

Zabieranie dzieci to już nagminny proceder!
Przywalić im maks!
Oskar dla IDY
A co ze sterylizacją lub przymusową aborcją dla menelstwa?
2+2=?