Cos dla naszego przyglupa XL [cross]

341. Data: 2015-03-02 21:27:53

Temat: Re: Cos dla XL [cross]
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nemrod" napisał w wiadomości grup

>Przepytaj go choćby z arytmetyki (2+2=?), a zobaczysz jak będzie kręcił.
>Kiedyś pisał, że wynik tego działania zależy od podstawy systemu
>liczbowego (a więc nie rozumie czym jest konkretna liczba i myli
>to z notacją)

Eee, pytałeś "ustnie" czy "pisemnie", bo jeśli pisemnie, to nie zapytasz o
nic innego, jak o notację - nieprawdaż?

342. Data: 2015-03-02 21:28:00

Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Absolutnie nie! - to szczepionki są podawane, kiedy już spadają
> zachorowania. Po prostu 333333333333333-]

tak, tak. a dane masz tak samo z tych tajnych, których się nie podaje?

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

343. Data: 2015-03-02 21:28:39

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> A co, miał mi je może dać z poleceniem "opublikuj w necie"?

a on w ogóle ma dyplom?

344. Data: 2015-03-02 21:32:35

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-02 o 21:27, Ghost pisze:
> Eee, pytałeś "ustnie" czy "pisemnie", bo jeśli pisemnie, to nie zapytasz
> o nic innego, jak o notację - nieprawdaż?

Nie. A ponieważ piszesz głupoty, to teraz zapytam ciebie: 2+2=?

--
Nemrod Vargardsson

Pwt 32,41 Gdy miecz błyszczący wyostrzę
i wyrok wykona ma ręka,
na swoich wrogach się pomszczę,
odpłacę tym, którzy Mnie nienawidzą.
42 Upoję krwią moje strzały,
mój miecz napasie się mięsem,
krwią poległych i uprowadzonych,
głowami dowódców nieprzyjacielskich.

345. Data: 2015-03-02 22:45:22

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Jak to? przecież właśnie epidemia nadejszła. Będą tysiące.

Napisałas cos o tendencji spadkowej przed zastosowaniem szczepionek.
Wykazałem ze tak nei było.
Nie odniesiesz sie?

Co do obecnej sytuacji - nie wiem czy jest epidemia - na razie mamy z tego
co słyszałem kilkaset zachorowań w Niemczech i dwójke dzieci ktore stamtąd
przyjechały do Polski.

346. Data: 2015-03-02 22:45:23

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> A co to za niesłychanej wiarygodności źródło "ANDRZEJ"? - może jakaś
> po(nad)wszechna organizacja prawdy w imię dobra ludzkości?

Ale przeciez to sa powrzechnie dostepne dane!

> Ty poważny jesteś? - kiedy Ci mówię, że LEKARZ szczerze mi opowiedział
> o kulisach KRAJOWEJ KONFERENCJI LEKARZY, to mało, a na jakieś
> śmierdzące chamiszcze się powołujesz jak na wyrocznię
> wszechsłoneczną???

Wybacz, ze nie wierze w argumenty ala Macierewicz.
Lekarz gadajacy na lewo i prawo o tajnych informacjach z konferencji ktore
to tajne dane sa tak tajne ze nigdzie nie wyciekaja poza rozmowy nad
płotem.
Raporty CIA wypływaja a te dane nie.
Wybacz, nie wierze.

> To nie jego pacjenci.

Ale mimo to wiesz, ze wszyscy ktorzy podaja ze te osoby były nieszczepione
kłamią w imie ogólnego spisku...

> Gdzie tę informację znalazłes? - w "Fakcie"? Ach nie, pewno u
> "ANDRZEJA"'a.

Akurat słyszałem w wiadomosciach.
Faktu nie czytuję.
Ale w przeciwienstwie do danych ktorych Ty nie podajesz ale na ktorych sie
upierasz - ta informacja nie jest utajniona przez ABW i FBI:
http://polska.newsweek.pl/dwoje-dzieci-z-podejrzenie
m-odry-w-szpitalu-nie-
byly-szczepione,artykuly,358213,1.html

> Czyli wg wyroczni "ANDRZEJ" jak się zaszczepi 1 000 000 ludzi
> (MILION), to z nich trzeba z lekkim sercem spisać na straty średnio 5
> procent, czyli 50 000 (PIĘĆDZIESIĄT TYSIĘCY) ludzi. Pięćdziesiąt
> tysięcy ludzi na milion??? Aha.

Na straty?
Nie, ci ludzie nie umierają.
Po prostu nie łapią odpornosci.
Ale dzieki temu ze inni nie chorują - maja duzo mniejszą szanse zarażenia.
Szacuje się, że powinno byc zaszczepione 95% populacji aby wirus sie nie
rozprzestrzeniał.

> Czyli w Polsce, szczepiąc przemocą 30 000 000 = TRZYDZIEŚCI MILIONÓW,
> można sobie palcem w bucie machnąć na (a co tam, najwyżej kalectwo lub
> choroba i ciężkie uszkodzenia, STAĆ NAS), bagatela, 1 500 000 =
> PÓŁTORA MILIONA ludzi??? No nooooo, półtora miliona to, mocium panie,
> moć... moć... to prawie cała dzisiejsza Warszawa, która w 2010 roku
> przekroczyła 1 700 000 = MILION SIEDEMSET TYSIĘCY.

Nie rozumiesz czy celowo manipulujesz?
Nieskutecznosc szczepionki powoduje brak złapania odpornosci a nie jakas
chorbe czy kalectwo.

Błedne dane to i głupie wnioski.

347. Data: 2015-03-02 22:45:25

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik masti g...@t...hell ...

> a on w ogóle ma dyplom?

Ma ale nie pokaze!

348. Data: 2015-03-02 23:36:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 2 Mar 2015 20:28:39 +0000 (UTC), masti napisał(a):

> a on w ogóle ma dyplom?

Może nie ma, a co mnie to obchodzi - ważne, że ordynatorem był ze 30 lat,
to co tam dyplom, pewnie nie wymagany :->

--

XL
pewni siebie.

349. Data: 2015-03-02 23:51:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 02 Mar 2015 21:45:23 GMT, Budzik napisał(a):

> Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Ale przeciez to sa powrzechnie dostepne dane!

To NIE SĄ dane - to sa INFORMACJE nie wiadomo skąd wzięte.
Bo podane prez MEDIA.

> [...]
> Lekarz gadajacy na lewo i prawo o tajnych informacjach z konferencji ktore
> to tajne dane sa tak tajne ze nigdzie nie wyciekaja poza rozmowy nad

Ależ nie naciskam, dla mnie ważne, że JA wierzę. W każdym razie wybieram
_jego_ informacje, a nie mediów.

> Ale mimo to wiesz, ze wszyscy ktorzy podaja ze te osoby były nieszczepione
> kłamią w imie ogólnego spisku...

Nie, ja NICZEGO o tym nie wiem, w przeciwieństwie do Ciebie, który
twierdzisz, ze WIESZ, iż NIE BYŁY szczepione, I tym się różnimy.

> Akurat słyszałem w wiadomosciach.

No tak myślałam...

> [...]
> Ale w przeciwienstwie do danych ktorych Ty nie podajesz ale na ktorych sie
> upierasz - ta informacja nie jest utajniona przez ABW i FBI:

Ach, Newsweek... To moze jeszcze jakąś "Przyjaciółkę" zacytuj.

> Na straty?
> Nie, ci ludzie nie umierają.

Zagwarantujesz?

> Po prostu nie łapią odpornosci.
> Ale dzieki temu ze inni nie chorują

Zagwarantujesz, że nie? A co z powikłaniami? - jak mówię, statystyka jest
bezduszna, ja sama osobiście znam 2 ludzi, którzy zachorowali bezpośrednio
NA SKUTEK SZCZEPIONKI na polio. Statystycznie NIE POWINNAM się z takimi
zetknąć, a otóż znam DWOJE.
I to mówi własnie statystyka skuteczności/bezpieczeństwa szczepień, tzn że
albo się z takimi osobami nie zetknę wcale, albo z dwiema, albo z 500, albo
z 500000. Tyle ze propaganda mówi, że niemal WCALE. A ja się zetknęłam z
DWIEMA osobami. I co mi po statystyce?

> - maja duzo mniejszą szanse zarażenia.
> Szacuje się, że powinno byc zaszczepione 95% populacji aby wirus sie nie
> rozprzestrzeniał.

No wreszcie rozumiesz, o co mi chodzi - to niech te 95 procent się
ZASZCZEPI, krzyżyk im na drogę, ale te 5 PROCENT, które się szczepić nie
chce, niech zostawi w spokoju.

> Nie rozumiesz czy celowo manipulujesz?
> Nieskutecznosc szczepionki powoduje brak złapania odpornosci a nie jakas
> chorbe czy kalectwo.

Czyli w razie ekspozycji na czynnik chorobotwórczy istnieje stuprocentowe
prawdopodobieństwo zachorowana u tych osób? I kto twierdzi, że te osoby
PRZED szczepieniem nie były już odporne?

> Błedne dane to i głupie wnioski.

Nie jestem przeciw szczepieniom. Jestem przeciw PRZYMUSOWYM szczepieniom.
Uważam, że skoro przy 30 milionach=100% zaszczepionych 5% z tego, czyli
półtora miliona ludzi pozostanie bez odporności, to tak, jakby się wcale
nie szczepili. Po pierona ich zmuszać i narażać w dodatku na powikłania
poszczepienne.
--

XL
pewni siebie.

350. Data: 2015-03-02 23:52:35

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> To NIE SĄ dane - to sa INFORMACJE nie wiadomo skąd wzięte.
> Bo podane prez MEDIA.

w przeciwieństwie do twoich "wiarygodnych tajnych danych, kótrych
nigdzie nie ma

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

Zlewozmywak
Wybory pod kontrolą obywatelską!
Zupki z torebki.
Pomiar powierzchni mieszkania prośba do speców
Piec gazowy - sterowanie dobowe vs. stałe a zużycie.