Cos dla naszego przyglupa XL [cross]

241. Data: 2015-03-01 13:36:16

Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej Lawa" <a...@l...com> wrote in message
news:mcus67$v6o$3@node2.news.atman.pl...
> ...twoją mać.

to tylko w ramach czysto pobocznej ilustracji ze imho prawo jest
zbyt niedoskonale zeby zmuszc ludzi do przyjmowania szczepionek
od korporacji majacych nad nimi taka przewage

bo jezeli kiedys okaze sie ze ktos w zamian za luksusowe zycie
przymknal oko na cos co spowodowalo problemy to przy tego typu
przewadze finansowej i organizacyjnej moze nie byc tak rozowo
jak z nabojem do kbks

niestety we wszystkich tego typu rozwazaniach o przymusach
brakuje pewnego fundamentalnego zalozenia - sporo ludzi
to kurwy, a prezesi wielkich korporacji to nierzadko kompletni
socjopaci a nie ludzie z pozytywna wizja

--
http://db.org.pl/

242. Data: 2015-03-01 13:36:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 01 Mar 2015 12:34:26 +0100, zdumiony napisał(a):

> Raczej wyprane

Ktoś niewątpliwie ma wyprane - ale to ten, kto pisze w stylu "szczepionki
czesciej ratuja zycie niż powodują autyzm" oraz "dziecko NIE zachorowało
dzięki szczepionce".
Bo trzeba mieć wyprany mózg, aby w ogóle wierzyć w logiczną sensowność
zdania "nie zachorowało dzieki szczepionce". Toż to logiczny absurd,
idiotyzm, analogiczny do "nie złamałem nogi, ponieważ chodzę trasą XYZ" lub
"złamałem nogę ponieważ nie chodzę trasą XYZ".

Związek dwóch faktów można (ewentualnie!) stwierdzić obserwując ich
równoczesne bezsporne ZAISTNIENIE. "Niezachorowanie" to nie jest nawet
FAKT, faktem jest zdarzenie, a nie jego brak - dlatego nie można stwierdzić
tu ŻADNEGO ZWIĄZKU z FAKTEM podania szczepionki.

Ludzie mają tak "mlaskie" mózgi, że trwoga mnie przejmuje, co JESZCZE można
im w tę papkę wcisnąć!
--

XL
pewni siebie.

243. Data: 2015-03-01 13:39:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 1 Mar 2015 12:44:09 +0100, m4rkiz napisał(a):

> "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
..

> moja teza jest taka ze zeby *zmuszac* ludzi do ich przyjmowania
> trzeba miec cos jeszcze lepszego niz mamy obecnie

Zapytać by trzeba przedmówcę, jak stwierdził, że dana osoba (dana grupa
osób) by zachorowała XYZ, gdyby nie była zaszczepiona 33333333333-]]]

--

XL
pewni siebie.

244. Data: 2015-03-01 13:39:40

Od: niebieski <n...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.03.2015 12:09, Andrzej Lawa pisze:

> Brednie.

Jakbym Niesiołowskiego słyszał.

To nie brednie, tylko woja niewiedza.

http://bez-recepty.pgf.com.pl/index.php?co=artyk&id_
artyk=691

--
niebieski

245. Data: 2015-03-01 13:39:45

Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

"zdumiony" <z...@j...pl> wrote in message
> A może tak naprawdę za ruchem antyszczepionkowym stoją korporacje
> farmaceutyczne?

...wiec takie manipulacje to dodatkowy powod zeby im nie ufac

jak bys sie nie obrocil to dupa z tylu... ;)

--
http://db.org.pl/

246. Data: 2015-03-01 13:40:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 01 Mar 2015 11:30:08 GMT, Budzik napisał(a):

> Dlatego, ze jak bedzie wypadek jakich jest 99% przypadków to wleci na mnie
> łamiąc mi kark...

Analogia z koziej d... wzięta - przecież TY (szczepiony!) masz (rzekomo)
odporność, no to jak nieszczepiony ma Ci zaszkodzić jak zachoruje? :->
--

XL
pewni siebie.

247. Data: 2015-03-01 13:42:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 1 Mar 2015 13:39:37 +0100, Ikselka napisał(a):

..

> Zapytać by trzeba przedmówcę, jak stwierdził, że dana osoba (dana grupa
> osób) by zachorowała

na

> XYZ, gdyby nie była zaszczepiona 33333333333-]]]

j.w.

--

XL
pewni siebie.

248. Data: 2015-03-01 13:46:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 1 Mar 2015 13:40:08 +0100, Ikselka napisał(a):

> Analogia z koziej d... wzięta - przecież TY (szczepiony!) masz (rzekomo)
> odporność, no to jak nieszczepiony ma Ci zaszkodzić jak zachoruje? :->

...bo już nawet nie spytam, skąd masz swojąpewność, że w "szczepionce"
podaje Ci się naprawdę to, czego oczekujesz. Lekarz sprawdził przed
podaniem, co tam tak naprawdę jest? czy może Ty sam? Czy przypadkiem
wszyscy (łącznie z lakarzami) nie WIERZĄ w to, w co CHCĄ wierzyć?
A jeśli tam tak naprawde NICZEGO nie ma?
Jak to stwierdzisz?
:->
--

XL
pewni siebie.

249. Data: 2015-03-01 13:59:43

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Ty znasz? I jeszcze bym prosiła o odpowiedź, jak to stwierdzono, na
> konkretnym przypadku.

Zmniejszenie ilosci zachorować z milionów do pojedynczych przypadków...

> Bardzo jestem ciekawa Twej odpowiedzi na to pytanie.

Moja odpowiedz jest chyba jasna?

250. Data: 2015-03-01 13:59:43

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik m4rkiz m...@m...od.wujka.na.g.com ...

> mam jednostkowy wyrazny przypadek dziecka ktore z normalnego zdrowego
> 17 miesiecznego malucha zmienilo sie nie do poznania w mniej niz
> tydzien

Wybacz ale jak dyskutować o globalnej skutecznosci szczepionek na
pojedynczych przypadkach... to chyba troche niemądre...

Zabieranie dzieci to już nagminny proceder!
Przywalić im maks!
Oskar dla IDY
A co ze sterylizacją lub przymusową aborcją dla menelstwa?
2+2=?