Cos dla naszego przyglupa XL [cross]

251. Data: 2015-03-01 13:59:45

Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik m4rkiz m...@m...od.wujka.na.g.com ...

> moja teza jest taka ze zeby *zmuszac* ludzi do ich przyjmowania
> trzeba miec cos jeszcze lepszego niz mamy obecnie

To jest argument: nie bo nie.

253. Data: 2015-03-01 13:59:46

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik m4rkiz m...@m...od.wujka.na.g.com ...

> a jak to sie ma do twojego twierdznia ze korporacjom farmaceutycznym
> bardziej sie oplaca sprzedawac lekarstwa niz szczepic?

Zapewne odnosił sie do tych chorób gdzie lekarstwa są znane...

252. Data: 2015-03-01 13:59:46

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik m4rkiz m...@m...od.wujka.na.g.com ...

> temat na nieco dluzsza rozprawe

> wiec mozesz nie jechac, zamienic miejscami, skorzystac z innego srodka
> transportu etc.

Oczywiście. Ale po co skoro najprostrza metoda (ratująca rowniez w
wiekszosci zycie temu ktory jest przeciw zapinaniu) jest to zeby pasy
zapiął...?

> w przypadku faktycznie *przymusowych* szczepien mozna je przyjac albo
> ...?

A jeżeli Ty się nie zaszczepisz (BO NIE!) to jaki ja mam sposób aby unikać
Twojej chorobliwej obecnosci przy mojej osobie?

> popelnic samobojstwo?
>
> jakie alternatywy zaproponujesz komus kto nie chce sie szczepic?
> z jakiegokolwiek powodu?

Kupic wyspe i tam zamieszkać bez kontaktu z tymi ktorzy chca byc zdrowi.

> bo zdajesz sobie sprawe ze prawdopodobienstwo wywolania smiertelnego
> raka przez przemysl\transport\sasiada palacego plastikiem etc.
> jest [strzelam] pewnie conajmniej porownywalne z zapadnieciem na
> [wstaw nieuleczalna badz powodujaca trwaly uszczerbek na zdrowiu
> chorobe na ktora mamy skuteczna szczepionke bez znaczacych efektow
> ubocznych]
> a jednak nie widze tu tak radykalnej walki z zanieczyszczeniami
> powietrza jak z przeciwnikami szczepienia sie (i tylko siebie)?

Nie widzisz, bo nie chcesz.
A czymze jest cały pakiet klimatyczny? Czym takie lokalne dziąłania jak np,
wymiana pieców na gazowe w okolicach Krakowa.
Oczywiscie to jest tylko umniejszanie skutków ale co innego proponujesz?

> "The most recent data from the Global Burden of Disease Project
> indicate that in 2010, 3.2 million deaths worldwide resulted from air
> pollution, including 223,000 from lung cancer."

Co propnujesz?
Nie szczepienie i zaburzenie tej statystyki aby czesc umierała na coś
innego?
Zreszta - zmieniasz temat - nie podejmuje sie dyskusji ktora ma udowodnic,
ze nie szczepienie się jest mniejszym złem swiatowe zatrucie powietrza...
To argumenty w stylu: a u was biją muszynów...

> dodatkowo - walka z zanieczyszczeniem powietrza moze zatrzymac sie na
> zmuszeniu jednostki do zmiany okreslonego zachowania szkodzacego
> innym, a zmuszenie do przyjecia szczepionki idzie o krok dalej -
> ingerencji w organizm jednostki dla dobra reszty spoleczenstwa

Równiez dla tej jednostki.

> na chwile obecna w tzw. cywilizowanych krajach nawet skazani w
> przestepstwach naprawde ciezkiego kalibru nie sa zmuszani do
> przeprowadzeniea chemicznych kastracji i innych tego typu
> ingerencji a nasz sanepid moze przymusowo wpakowac mi produkt
> jakiejs korporacji bez mojej zgody w ramie...

A coż to za porównanie?
Porównujesz kastracje ze szczepionka? Odleciałes...

> bywa tez jak z pentaximem ktory decyzja gif zostal wstrzymany
> a nastepnie ponownie dopuszczony, co jednak w przypadku gdyby
> wyrzadzil jakies powazne szkody? mam sie sadzic z multimiliardowa
> korporacja farmaceutyczna? przeciez to absurd zebym mial byc w stanie
> przedstawic im dowody nie do podwazenia przez armie prawnikow
> ktora trzymaja na takie okazje...

Tak oczywiscie, zaczyna się Macierewiczowanie...

254. Data: 2015-03-01 14:06:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 01 Mar 2015 12:59:43 GMT, Budzik napisał(a):

> Wybacz ale jak dyskutować o globalnej skutecznosci szczepionek na
> pojedynczych przypadkach... to chyba troche niemądre...

Lepiej dyskutować o tym na podstawie tych, co "dzięki szczepieniom NIE
zachorowali"? To jest MĄDRE?
:-}
--

XL
pewni siebie.

255. Data: 2015-03-01 14:20:12

Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

"Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
..
> [...]
> Oczywiście. Ale po co skoro najprostrza metoda (ratująca rowniez w
> wiekszosci zycie temu ktory jest przeciw zapinaniu) jest to zeby pasy

bo jest zasadnicza roznica miedzy zakazami a nakazami

takimi jak zakaz poruszania sie samochodem z niezapietaymi pasami
co zostawia mase alternatyw

a nakaz szczepienia co nie daje jakiejkolwiek alternatywy

> A jeżeli Ty się nie zaszczepisz (BO NIE!) to jaki ja mam sposób aby unikać
> Twojej chorobliwej obecnosci przy mojej osobie?

maseczki sa tanie i powszechnie uzywane, ponadto aby uniknac chroby
mozesz sie zaszczepic ;)

> Kupic wyspe i tam zamieszkać bez kontaktu z tymi ktorzy chca byc zdrowi.

czyli sprowadzamy rozwiazania do obozow koncentracyjnych :D

btw jakos nie widze tej masy wysep i niekoniecznie jestem przekonany
o ich eksterytorialnosci

slowem - rozwiazan brak

> Nie widzisz, bo nie chcesz.

porownywalnie do:

"odizolować na jakieś wyspie, a potem gdy ostatni zdechnie, na te wszystkie
niezaszczepione choroby, pieprznąć w wyspę car bombą"

"Antyszczepionkowcy powinni być sterylizowani i pozbawiani praw do
ewentualnych posiadanych dzieci."?

> A coż to za porównanie?
> Porównujesz kastracje ze szczepionka? Odleciałes...

zestawiam to czego nie mozna zrobic skazanym przestepcom po skazaniu
ich prawomocnym wyrokiem i co moze zrobic byle urzednik z sanepidu

> Tak oczywiscie, zaczyna się Macierewiczowanie...

bzdurzysz

zamykasz dom i samochod?

uwazasz ze w korporacjach farmaceutyczncyh nie zdarzaja sie nieprawidlowosci
i pracuja tam krysztalowo czsyte osoby ktorych jedynym celem jest
pomagac ludzkosci?

uwazasz ze kowalski ma sensowne szanse na odszkodowanie\zadoscuczynienie
w przypadku kiedy szczepionka spowoduje problemy?

--
http://db.org.pl/

256. Data: 2015-03-01 14:23:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 01 Mar 2015 12:59:43 GMT, Budzik napisał(a):

> Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Zmniejszenie ilosci zachorować z milionów do pojedynczych przypadków...

To odpowiedź z rodzaju "szedłem szybciej niż kolega, dlatego lecący ptak mi
na głowę nie narobił".
Czy naprawdę nie widzisz, że tu nie ma ŻADNEGO związku? - stan "nieob...nej
głowy" nie musi wynikać z szybkości marszu, bo może wynikać z setki innych
czynników, choćby z prędkości i kierunku wiatru, kierunku marszu, kierunku
i prędkości lotu ptaka, nie mówiac już o tym, w której akurat konkretnej
chwili ten konkretny ptak będzie musiał...

Więc NIE MOŻNA stwierdzić, że _w ogóle_ u danej osoby istnieje zagrożenie
ob..niem przez ptaka.

Czyli NIE MOŻNA stwierdzić, że szczepiac się ta osoba UNIKNIE choroby.

> Moja odpowiedz jest chyba jasna?

Bynajmniej! - jak wyżej.
--

XL
pewni siebie.

257. Data: 2015-03-01 14:25:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 01 Mar 2015 11:30:08 GMT, Budzik napisał(a):

> Dlatego, ze jak bedzie wypadek jakich jest 99% przypadków to wleci na mnie
> łamiąc mi kark...

Jak już napisałam, to analogia wzięta z koziej... bo skoro wierzysz w
skuteczność szczepień, to nie masz podstaw bać się, kiedy obok Ciebie ktoś
nieszczepiony zachoruje.

ALE mam pytanie w zw. z tym, że się jednak BOISZ: czy przypadkiem nie
dopuszczasz w cichości ducha, że dałeś się potraktować wielką ŚCIEMĄ,
której inni (w odróżnieniu od Ciebie) mają świadomość i dlatego jej nie
ulegają?
Czy przypadkiem nie jest tak, że krytykując ruch antyszczepionkowy tak
naprawdę nie masz na myśli (swego) bezpieczeństwa i pięknej idei
wypracowania społecznej odporności, jaką szermują (w SWYM interesie - sic!)
koncerny, ale włąsne wzrastające poczucie bycia GORSZYM z powodu swej
sterowalności, którą sobie przecież doskonale uświadamiasz? - i chcesz
zniwelować to poczucie poprzez parcie do zaszczepienia WSZYSTKICH, choćby
wbrew ich woli?

33333-|
--

XL
pewni siebie.

258. Data: 2015-03-01 14:41:53

Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

"Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
..
> Wybacz ale jak dyskutować o globalnej skutecznosci szczepionek na
> pojedynczych przypadkach... to chyba troche niemądre...

ofiary musza byc? cel uswieca srodki?
warto przynajmniej okreslic z gory do jakiego momentu,
bo potem w ferworze walki mozna przesadzic

jezeli dana szczepionka ma 1 powiklanie na milion to jest ok,
jezeli jedno na sto to pewnie juz nie, gdzie dokladnie lezy
granica od ktorej nie bedzie sie zmuszalo do szczepien?

uniwersalna odpowiedzia jest tu ze przeciez ktos inny
(a najlepiej powiedziec 'specjalista') powinien zadecydowac,
prawda?

--
http://db.org.pl/

259. Data: 2015-03-01 14:42:32

Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.03.2015 o 13:22, m4rkiz pisze:

> w przypadku faktycznie *przymusowych* szczepien mozna je przyjac albo ...?
>
> popelnic samobojstwo?

W sumie dobre rozwiązanie.

> jakie alternatywy zaproponujesz komus kto nie chce sie szczepic?
> z jakiegokolwiek powodu?

Wyemigruj tam, gdzie kretyni twojego pokroju mają wolność chorowania na
co tylko zechcą.

> [...]
> [wstaw nieuleczalna badz powodujaca trwaly uszczerbek na zdrowiu
> chorobe na ktora mamy skuteczna szczepionke bez znaczacych efektow

A teraz poproszę o dane potwierdzające twoje kretyńskie twierdzenie.

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

260. Data: 2015-03-01 14:43:36

Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

"Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
..
> To jest argument: nie bo nie.

to jest argument - chcesz bezpieczenstwa? NAJPIERW zagwarantuj
tym ktorzy beda poszkodowani porzadna pomoc

chyba ze poprostu liczysz ze na ciebie i twoje dzieci nie
trafi, w koncu szansa mala

--
http://db.org.pl/

Zabieranie dzieci to już nagminny proceder!
Przywalić im maks!
Oskar dla IDY
A co ze sterylizacją lub przymusową aborcją dla menelstwa?
2+2=?