Cos dla naszego przyglupa XL [cross]

421. Data: 2015-03-03 16:05:19

Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
Od: adam <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-03 o 13:22, Ikselka pisze:
> Po raz enty: _NIE JESTEM_ nauczycielką. To po pierwsze. Po drugie -
> środowisko nauczycielskie samo dostatecznie źle się prezentuje i to własnie
> dlatego z niego _WYSZŁAM_.

Dobry nauczyciel, a pewno za takiego się uważasz, to powołanie,
zamiłowanie, miłość do młodzieży (bardzo górnolotnie, ale to prawda).
Jeśli w tej pracy byłaś dobra i lubiłaś ją, to dlaczego zrezygnowałaś?
Środowisko? Jest jak każde inne. Przeciwnie, trzeba było uczyć i dawać
przykład, że może być inaczej. Ale Ty chyba miałaś problemy i z tym
dawaniem przykładu i ze środowiskiem nauczycielskim i uczniowskim.

422. Data: 2015-03-03 16:21:55

Od: j...@t...loc szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> writes:

> W dniu 03.03.2015 15:36, adam pisze:

> Oczekujesz logiki od tego oszalałego pedofila?
>
> Popatrz jakie brednie wypisuje na innych grupach!

A tak metyrorycznie - uwazasz ze winno sie cenzurowac mi. brednie
LeoTara?

Akurat pedofilia jest zlym przykladem pechowo (nikt normalny raczej tego
nie poprze) ale zakazanie pozytywnego okreslania pedofilii (ponoc cos
takiego jest czy mialo byc) to mi tak wiezniami sumienia pachnie.
Robi sie wylom w swobodzie wypowiedzi.

ps
Na mlot Thora, spkonczcie z tymi crosspostami.
pl.rec.pacjenci to jeszcze moze byc ale dzici czy dom to ja nawet nie
czytam wcale

--
JDJGang
(Jarek, Diana, Junak)

423. Data: 2015-03-03 16:48:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03 Mar 2015 14:46:58 GMT, Budzik napisał(a):

> Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Ciebie przykonują tylko dane tak tajne, ze tylko lekarz jest w stanie
> przepeplać je przez płot... Zaiste smiesznie.

Na pewno nie przekonają mnie INFORMACJE ze sprzedajnych mediów. Jestem
wolna - MAM WYBÓR.
--

XL
pewni siebie.

424. Data: 2015-03-03 16:50:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 03 Mar 2015 15:36:04 +0100, adam napisał(a):

> (...) itd
>
> Nie chodzi mi akurat o szczepionki, ani żaden konkretny inny temat, ale
> o ogół zachowań, które prezentuje na kilku grupach przez szereg lat.

LeoTar powiedział samą esencję - ale dopiszę: nie tylko PRAWDZIWY
NAUCZYCIEL (którym owszem, byłam - i własnie dlatego musiałam odejść i mam
na to niezbite dowody), ale każdy PRAWDZIWIE WOLNY człowiek.
--

XL
pewni siebie.

425. Data: 2015-03-03 17:08:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03 Mar 2015 14:47:05 GMT, Budzik napisał(a):

> Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Uff...

A powinienieś żałować.
--

XL
pewni siebie.

426. Data: 2015-03-03 17:26:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 03 Mar 2015 16:05:19 +0100, adam napisał(a):

> Dobry nauczyciel, a pewno za takiego się uważasz, to powołanie,
> zamiłowanie, miłość do młodzieży (bardzo górnolotnie, ale to prawda).
> Jeśli w tej pracy byłaś dobra i lubiłaś ją, to dlaczego zrezygnowałaś?

Z powodu ww przeze mnie cech środowiska nauczycielskiego. Tylko i
wyłącznie. Bo w tym środowisku NIE WOLNO się wyłamywać. Kiedy się
wyłamujesz, a zwłaszcza kiedy stać Cię na bycie PONAD jednostkowy interes,
zaczyna działać mechanizm "wspólnoty", ale tylko wtedy - ściągają człowieka
w dół. Albo musi odejść. Ja wybrałam to drugie.

> Środowisko? Jest jak każde inne.

Nie, paskudne moralnie i ideologicznie.

> Przeciwnie, trzeba było uczyć i dawać
> przykład, że może być inaczej.

Piękna idea, nie mająca przełożenia na realia DZISIEJSZEJ polskiej szkoły,
gdzie etos zawodu równa się dziś lizaniu d... władzy w zamian za utrzymanie
znaczącej w wyborach liczby etatów. Uczniów ma się gdzieś - i władza, i
nauczyciele.

> Ale Ty chyba miałaś problemy i z tym
> dawaniem przykładu i ze środowiskiem nauczycielskim i uczniowskim.

Ze środowiskiem nauczycielskim, jak najbardziej. ZWOLNIONO mnie (czyt.
wygryziono) de facto (bo oczywiście zarzuty oficjalne były inne, przeczące
dokumentacji mojej pracy, której to dokumentacji oczywiście nie chciano
okazać Sądowi Pracy) z powodu jawnego (dowodzi tego wywiad w prasie, bo aż
prasa DO MNIE JEDNEJ SPECJALNIE przyszła) odcięcia się od strajków
nauczycielskich o pieniądze w kwocie całe 20zł/mc (jak to, przecież tam
sami najlepsi brali udział, ci, co przykład dają - w Twej porywajacej
wizji), a potem już NIE CHCIAŁAM wrócić, kiedy zapraszano. I nie wrócił
nikt z moich Kolegów, których tak samo wygryziono.
--

XL
pewni siebie.

427. Data: 2015-03-03 17:28:04

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej Lawa a...@l...SPAM_PRECZ.com ...

> Prymitywni degeneraci pokroju ikselki mają prymitywną "moralność" - co
> oni robią zawsze jest dobre z definicji.

Z całym szacunkiem - Ty chyba tez nie jestes osobą która jakos ochoczo w
imie kultury dyskusji mie się powstrzymać od naduzywania epitetów.
Sam doswiadczyłem tego kilkukrotnie. O tym wątku nie wspominając.

428. Data: 2015-03-03 17:28:05

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Na pewno nie przekonają mnie INFORMACJE ze sprzedajnych mediów. Jestem
> wolna - MAM WYBÓR.

To jest typowe Macierewiczowanie...
Jak ktos napisze cos co nam sie nie podoba to sa to sprzedajne media.
Sami wiemy lepiej, ale dane na potwierdzenie to inna inszośc.

429. Data: 2015-03-03 17:37:34

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> A powinienieś żałować.

Nie mów mi prosze, co powinienem.
Szczycisz sie własnymi ocenami (zamiast robic co mi kaza) to pozwól, ze tez
mam własne zdanie.

Poziom dyskusji, brak rzeczowego odniesienia sie do argumentów, podejscie
do danych zródłowych - wszystko to oceniam u ciebie negatywnie (ale masz
prawo do swojego zdania).
Ale gdybys takie podejscie miała przekazywac młodym pokoleniom... Byłoby to
dla mnie przerażające.

430. Data: 2015-03-03 17:40:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03 Mar 2015 16:28:05 GMT, Budzik napisał(a):

> Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> To jest typowe Macierewiczowanie...

To ma być określenie pejoratywne? - na pewno nie dla mnie, ja własnie
jestem z "sekty smoleńskiej", też uważam, że ZABITO nam Prezydenta (tudzież
WYBITO całą elitę wojskową w katastrofie Casy) i to nie bez powodu, o czym
sie niestety też niedługo przekonasz. :->

> Jak ktos napisze cos co nam sie nie podoba to sa to sprzedajne media.
> Sami wiemy lepiej, ale dane na potwierdzenie to inna inszośc.

Ależ (na razie - j.w.) to TY wiesz lepiej i niech tak jak najdłużej
zostanie, byle w naszym wspólnym interesie.
--

XL
pewni siebie.

Zabieranie dzieci to już nagminny proceder!
Przywalić im maks!
Oskar dla IDY
A co ze sterylizacją lub przymusową aborcją dla menelstwa?
2+2=?