Cos dla naszego przyglupa XL [cross]

211. Data: 2015-03-01 13:39:40

Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
Od: niebieski <n...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.03.2015 12:09, Andrzej Lawa pisze:

> Brednie.

Jakbym Niesiołowskiego słyszał.

To nie brednie, tylko woja niewiedza.

http://bez-recepty.pgf.com.pl/index.php?co=artyk&id_
artyk=691

--
niebieski

212. Data: 2015-03-01 13:39:45

Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

"zdumiony" <z...@j...pl> wrote in message
> A może tak naprawdę za ruchem antyszczepionkowym stoją korporacje
> farmaceutyczne?

...wiec takie manipulacje to dodatkowy powod zeby im nie ufac

jak bys sie nie obrocil to dupa z tylu... ;)

--
http://db.org.pl/

213. Data: 2015-03-01 13:40:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 01 Mar 2015 11:30:08 GMT, Budzik napisał(a):

> Dlatego, ze jak bedzie wypadek jakich jest 99% przypadków to wleci na mnie
> łamiąc mi kark...

Analogia z koziej d... wzięta - przecież TY (szczepiony!) masz (rzekomo)
odporność, no to jak nieszczepiony ma Ci zaszkodzić jak zachoruje? :->
--

XL
pewni siebie.

214. Data: 2015-03-01 13:42:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 1 Mar 2015 13:39:37 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
..

> Zapytać by trzeba przedmówcę, jak stwierdził, że dana osoba (dana grupa
> osób) by zachorowała

na

> XYZ, gdyby nie była zaszczepiona 33333333333-]]]

j.w.

--

XL
pewni siebie.

215. Data: 2015-03-01 13:46:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 1 Mar 2015 13:40:08 +0100, Ikselka napisał(a):

> Analogia z koziej d... wzięta - przecież TY (szczepiony!) masz (rzekomo)
> odporność, no to jak nieszczepiony ma Ci zaszkodzić jak zachoruje? :->

...bo już nawet nie spytam, skąd masz swojąpewność, że w "szczepionce"
podaje Ci się naprawdę to, czego oczekujesz. Lekarz sprawdził przed
podaniem, co tam tak naprawdę jest? czy może Ty sam? Czy przypadkiem
wszyscy (łącznie z lakarzami) nie WIERZĄ w to, w co CHCĄ wierzyć?
A jeśli tam tak naprawde NICZEGO nie ma?
Jak to stwierdzisz?
:->
--

XL
pewni siebie.

216. Data: 2015-03-01 13:59:43

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Ty znasz? I jeszcze bym prosiła o odpowiedź, jak to stwierdzono, na
> konkretnym przypadku.

Zmniejszenie ilosci zachorować z milionów do pojedynczych przypadków...

> Bardzo jestem ciekawa Twej odpowiedzi na to pytanie.

Moja odpowiedz jest chyba jasna?

217. Data: 2015-03-01 13:59:43

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik m4rkiz m...@m...od.wujka.na.g.com ...

> mam jednostkowy wyrazny przypadek dziecka ktore z normalnego zdrowego
> 17 miesiecznego malucha zmienilo sie nie do poznania w mniej niz
> tydzien

Wybacz ale jak dyskutować o globalnej skutecznosci szczepionek na
pojedynczych przypadkach... to chyba troche niemądre...

218. Data: 2015-03-01 13:59:45

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik m4rkiz m...@m...od.wujka.na.g.com ...

> moja teza jest taka ze zeby *zmuszac* ludzi do ich przyjmowania
> trzeba miec cos jeszcze lepszego niz mamy obecnie

To jest argument: nie bo nie.

219. Data: 2015-03-01 13:59:46

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik m4rkiz m...@m...od.wujka.na.g.com ...

> temat na nieco dluzsza rozprawe

> wiec mozesz nie jechac, zamienic miejscami, skorzystac z innego srodka
> transportu etc.

Oczywiście. Ale po co skoro najprostrza metoda (ratująca rowniez w
wiekszosci zycie temu ktory jest przeciw zapinaniu) jest to zeby pasy
zapiął...?

> w przypadku faktycznie *przymusowych* szczepien mozna je przyjac albo
> ...?

A jeżeli Ty się nie zaszczepisz (BO NIE!) to jaki ja mam sposób aby unikać
Twojej chorobliwej obecnosci przy mojej osobie?

> popelnic samobojstwo?
>
> jakie alternatywy zaproponujesz komus kto nie chce sie szczepic?
> z jakiegokolwiek powodu?

Kupic wyspe i tam zamieszkać bez kontaktu z tymi ktorzy chca byc zdrowi.

> bo zdajesz sobie sprawe ze prawdopodobienstwo wywolania smiertelnego
> raka przez przemysl\transport\sasiada palacego plastikiem etc.
> jest [strzelam] pewnie conajmniej porownywalne z zapadnieciem na
> [wstaw nieuleczalna badz powodujaca trwaly uszczerbek na zdrowiu
> chorobe na ktora mamy skuteczna szczepionke bez znaczacych efektow
> ubocznych]
> a jednak nie widze tu tak radykalnej walki z zanieczyszczeniami
> powietrza jak z przeciwnikami szczepienia sie (i tylko siebie)?

Nie widzisz, bo nie chcesz.
A czymze jest cały pakiet klimatyczny? Czym takie lokalne dziąłania jak np,
wymiana pieców na gazowe w okolicach Krakowa.
Oczywiscie to jest tylko umniejszanie skutków ale co innego proponujesz?

> "The most recent data from the Global Burden of Disease Project
> indicate that in 2010, 3.2 million deaths worldwide resulted from air
> pollution, including 223,000 from lung cancer."

Co propnujesz?
Nie szczepienie i zaburzenie tej statystyki aby czesc umierała na coś
innego?
Zreszta - zmieniasz temat - nie podejmuje sie dyskusji ktora ma udowodnic,
ze nie szczepienie się jest mniejszym złem swiatowe zatrucie powietrza...
To argumenty w stylu: a u was biją muszynów...

> dodatkowo - walka z zanieczyszczeniem powietrza moze zatrzymac sie na
> zmuszeniu jednostki do zmiany okreslonego zachowania szkodzacego
> innym, a zmuszenie do przyjecia szczepionki idzie o krok dalej -
> ingerencji w organizm jednostki dla dobra reszty spoleczenstwa

Równiez dla tej jednostki.

> na chwile obecna w tzw. cywilizowanych krajach nawet skazani w
> przestepstwach naprawde ciezkiego kalibru nie sa zmuszani do
> przeprowadzeniea chemicznych kastracji i innych tego typu
> ingerencji a nasz sanepid moze przymusowo wpakowac mi produkt
> jakiejs korporacji bez mojej zgody w ramie...

A coż to za porównanie?
Porównujesz kastracje ze szczepionka? Odleciałes...

> bywa tez jak z pentaximem ktory decyzja gif zostal wstrzymany
> a nastepnie ponownie dopuszczony, co jednak w przypadku gdyby
> wyrzadzil jakies powazne szkody? mam sie sadzic z multimiliardowa
> korporacja farmaceutyczna? przeciez to absurd zebym mial byc w stanie
> przedstawic im dowody nie do podwazenia przez armie prawnikow
> ktora trzymaja na takie okazje...

Tak oczywiscie, zaczyna się Macierewiczowanie...

220. Data: 2015-03-01 13:59:46

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik m4rkiz m...@m...od.wujka.na.g.com ...

> a jak to sie ma do twojego twierdznia ze korporacjom farmaceutycznym
> bardziej sie oplaca sprzedawac lekarstwa niz szczepic?

Zapewne odnosił sie do tych chorób gdzie lekarstwa są znane...

Zlewozmywak
Wybory pod kontrolą obywatelską!
Zupki z torebki.
Pomiar powierzchni mieszkania prośba do speców
Piec gazowy - sterowanie dobowe vs. stałe a zużycie.