Re: Coś na Walentynki ;>

261. Data: 2009-03-15 17:00:20

Temat: Re: Coś na Walentynki ;>
Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

R pisze:

> Ja też. I to całkiem poważnie.

Tak naprawdę to ja też na poważnie, tylko boję się do tego przyznać.

> Pewnie masz za mocno rozwiniętą empatię.

Gdyby to była empatia, to raczej nie pozwalałabym sobie na krytyczne
uwagi kogoś, kto się podoba mojej bliskiej osobie. Chyba że to taka
empatia wybiegająca o kilka lat naprzód. ;)

Myślę, że to mój skrajny sceptycyzm albo racjonalizm i trochę
doświadczenia. No i umiejętność prawidłowego odczytywania mowy ciała ;)

Ewa

262. Data: 2009-03-15 17:01:39

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> Moje chciały więcej i co innego - teraz duma mnie rozpiera. ;D
> (nie zabrzmiałem jak Duży Rozmiar?)

Trochę tak, ale nie czaję kontekstu...

Ewa

263. Data: 2009-03-15 17:09:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Mar 2009 18:01:39 +0100, medea napisał(a):

> Trochę tak

Samo rozpieranie przez dumę to jednak za mało, aby zabrzmieć xlowato.

> ale nie czaję kontekstu...

I słusznie nie czaisz - "jego" chciały więcej i co innego, a moje tylko
tyle, ile do szczęścia potrzeba i dokładnie tego, co ja :->

264. Data: 2009-03-15 17:15:37

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:
> na krytyczne
> uwagi

...o kimś

E.

265. Data: 2009-03-15 18:04:05

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michał" napisał:

> A jak rozumiesz dojrzałość nieuświadomioną? ;)

Uświadomienia przekroczenia granicy obowiązku.

--
Pozdrawiam - Aicha

266. Data: 2009-03-15 18:17:03

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> I słusznie nie czaisz - "jego" chciały więcej i co innego, a moje
> tylko tyle, ile do szczęścia potrzeba i dokładnie tego, co ja :->

Ja też się cieszę, że moje chce więcej i czego innego niż ja :>

--
Pozdrawiam - Aicha

267. Data: 2009-03-15 18:25:23

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> I słusznie nie czaisz - "jego" chciały więcej i co innego,

No, m.in. na tym polega rozwój. To mnie akurat nie dziwi.

> a moje tylko
> tyle, ile do szczęścia potrzeba i dokładnie tego, co ja :->

Myślisz, że Twoja córka robi doktorat po to, żeby niańczyć dzieci,
gotować obiadki i kisić kapustę?

Ewa

268. Data: 2009-03-15 18:48:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Mar 2009 19:17:03 +0100, Aicha napisał(a):

> Ja też się cieszę, że moje chce więcej i czego innego niż ja :>

No tak. Twój przypadek nalezy do szczególnych.

269. Data: 2009-03-15 18:53:56

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> No tak. Twój przypadek nalezy do szczególnych.

Fakt. Nie musi mieć habilitacji, żeby się zrealizować. Mnie mój
doktorat wcale w tym nie pomógł :>

--
Pozdrawiam - Aicha

270. Data: 2009-03-15 18:55:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Mar 2009 19:25:23 +0100, medea napisał(a):

> No, m.in. na tym polega rozwój. To mnie akurat nie dziwi.

Więcej i co innego nie zawsze oznacza rozwój.
Hitler też chciał wiecej i co innego, niż jego rodzice ;-PPP
Ba, każdy pospolity przestępca ;-P

> Myślisz, że Twoja córka robi doktorat po to, żeby niańczyć dzieci,
> gotować obiadki i kisić kapustę?

A można wiedzieć, co obecnie robisz Ty? - bo że akurat kapusty nie kisisz,
to nie oznacza, że jesteś w czymkolwiek lepsza, kupując sklepową
kwaszeninę... a tylko to, że na pewno bardziej leniwa.
:->

Oczywiście, że moje córki chcą mieć szczęśliwe rodziny, cudownych mężów i
możliwość robienia wielu cudownych rzeczy, które umieją robić. I na pewno
nie chcą mieć nad sobą szefa-tumana.

i po trójce?
Walentynki
W Polsce nie ma homofobii...