Re: Coś na Walentynki ;>

301. Data: 2009-03-15 23:34:02

Temat: Re: Coś na Walentynki ;>
Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Saulo <s...@l...po>
gpk37t$bh7$...@n...onet.pl

> Saulo <s...@l...po>
> gpk30k$b59$...@n...onet.pl

> Dobrą kapustę spokojnie można znaleźć we Wrocławiu.
> Za to chleb jest beznadziejny, tzn. podobno jest JEDNO miejsce z
> dobrym chlebem (przy pl. Bema), ale ono jest dla nas jako

s wybitnie nie po drodze, wiec jeszcze nie sprawdzilismy.

Saulo

302. Data: 2009-03-15 23:34:39

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" napisał:

> Jasne. Marchewka muss sein.

Niemals. Nie lubię surowej i już (za to gotowaną z rosołu wyjadam
całą - moje dziecko na odwrót).

--
Pozdrawiam - Aicha

303. Data: 2009-03-15 23:36:19

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości:

> Nie, w dziób :)

Och, Ty, Łabędzico! ;DDD

michał

304. Data: 2009-03-15 23:38:20

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" napisał w wiadomości:

> dla mnie zawsze istniała tylko 'kiszona' :) (najlepsza kupowana w
> papierze na długiej przerwie w warzywniaku i jedzona palcami z innymi
> chłopakami :)

A dziewczyny za spożywczym piły wino... ;)

michał

305. Data: 2009-03-15 23:39:07

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:

> Za to chleb jest beznadziejny, tzn. podobno jest JEDNO miejsce z dobrym
> chlebem (przy pl. Bema), ale ono jest dla nas jako

Chleb na Bema jest faktycznie dobry, czasami teść nam kupuje, bo ma tam
blisko.
Natomiast na co dzień zaopatrujemy się w piekarni Biskupin, mają świetny
chleb IMO. I co najważniejsze - nie trzeba jechać po niego na Biskupin,
bo rozwożą go do różnych miejsc we Wrocławiu, zorientuj się, czy gdzieś
koło Was nie sprzedają.

Ewa

306. Data: 2009-03-15 23:39:32

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości:

> Ja też od dziecka znałam tylko kiszoną.

> Ja wolałam ogóry kiszone tak wcinane. Teraz już się takich dobrych
> nie kupi.

Ja pijałem tylko wodę po jednym lub po drugim...

michał

307. Data: 2009-03-15 23:43:12

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> Ja pijałem tylko wodę po jednym lub po drugim...

Wodę, czy wódę? ;)

Pewnie chodzi o sok? Już nie chcę się przyznawać, co ja po drodze
robiłam z workiem kiszonej kapusty, kiedy mnie mama do sklepu po nią
wysłała. ;-P

Ewa

308. Data: 2009-03-15 23:47:43

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" napisał:

> [...]

Zwykłego chleba prawie nie jemy. Ziarniaki kupuję ze Świdnicy
(Pasol-Paco) albo z Biskupina. A przy Bema zazwyczaj są kolejki, co
dla mnie logistycznie jest nie do przyjęcia ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

309. Data: 2009-03-16 00:00:29

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" :

> Wodę, czy wódę? ;)

Wódę? Po ogórkach? :)))

> Pewnie chodzi o sok? Już nie chcę się przyznawać, co ja po drodze
> robiłam z workiem kiszonej kapusty, kiedy mnie mama do sklepu po nią
> wysłała. ;-P

Na pewno dziurkę... ;)

michał

310. Data: 2009-03-16 00:10:11

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> I tu właśnie jest pies pogrzebany.
> Bo doktorat nie służy realizowaniu się kobiet. Do słusznych
> wniosków dochodzisz

Nie dysz tak w ten teleskop, bo znów Ci się szybka zaparowała. Nie
zrealizowałam się, bo dziedzina, w której się doktoryzowałam, nie była
moja pasją. Gdyby była, siedziałabym teraz w jakimś hotelu we Włoszech
albo Jueseju. Albo przynajmniej w Szczecinie. Z dzielącym pasję
towarzyszem, rozpracowując jakiegoś łiskacza... albo koleżankę :D

> na stare lata - ale to się liczy.

Stara to może Ty jesteś - ja właśnie wchodzę w pełnię kobiecości :PPP

> Dziecko będzie widziało, jak NIE powinna próbować
> realizować się kobieta - kiedy spojrzy na ciebie.

Dziecko pisało doktorat razem ze mną - bo siedziało mi w brzuchu i
powodowało opuchnięcie nóg, to po pierwsze. Półtora roku siedziałam z
nim w domu, to po drugie. Czas realnego przebywania beze mnie, kiedy
już wróciłam do pracy, a przed pójściem do przedszkola, wynosił ok. 3
godziny dziennie, to po trzecie. Znów wiesz lepiej ode mnie, jak
wychowywałam moją córkę? Weź irchę i potrzyj... :DDD

Ale będzie wiedziało, że przy wyborze partnera (partnera, partnera)
nie należy kierować się kompleksami, tylko robić kasting jak w
porządnej firmie - wymagania 2 razy większe niż potrzebne na danym
stanowisku :D A przede wszystkim nie będzie ich (kompleksów) miało -
dzięki mnie i mojej nieco pokrętnej strategii ewolucyjnej (to ta druga
strona kompleksów) :P

--
Pozdrawiam - Aicha

i po trójce?