Re: Cukinia na "bigos" - na zimę.

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Cukinia na "bigos" - na zimę.
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Date: Thu, 1 Oct 2015 16:06:30 +0200

Dnia Thu, 1 Oct 2015 14:40:06 +0200, Trybun napisał(a):

> U mnie powód jest inny, kompletnie nieudane zbiory tego warzywa. Na trzy
> rośliny zebrałem łącznie 4sztuki. W innych latach by z tego było jakieś
> 30kg.

U mnie plonowanie dyniowatych w tym roku również BARDZO mizerne, jednak
ratuje mnie to, że zawsze wysadzam dużo egzemplarzy każdego gatunku.
Zauważyłam tego lata, że wszystkie dyniowate bardzo słabo zawiązywały owoce
podczas długotrwałych upałów. Jak tylko się ochłodziło, zaczęły kwitnąć jak
szalone i zawiązały mnóstwo malutkich, niektóre zdążyły więc dorosnąć i są.

> Dobrze wiedzieć. Dzięki za info.

Każde warzywko warto zblanszować lub poddusić przed mrożeniem - żeby zabić
enzymy.