Re: Cząber i Bazylia

Data: 2003-08-29 19:29:03
Temat: Re: Cząber i Bazylia
Od: "Herbatka" <r...@b...pl>

> A suszylas? Bo jak mowilam mieta suszona samemu zupelnie ma inny
> aromat niz kupiona.
> Poza tym mi czasami pasuje wlasnie suszona bazylia choc przepadam
> tylko za zielona.
> Lubie sobie czasami zrobic na szybkiego np. spaghetti alio e olio i
> opruszyc to bazylia ze sloiczka. Tak zreszta jadalam to danie we
> Wloszech.
>
> --
> Pozdrawiam, Sabina
Suszylam, ale to nie o to chodzi - mnie ta suszona smakuje zupelnie inaczej niz
swieza - to znacyz pewnie znalazlabym dla niej ajkies zastosowanie,a le nie
tyakie jak dla swiezej bazylii. Alio e olio jem bez dodatkowych przypraw, tylko
oliwa, makaron i czosnke , no i czasem "e pepperoncino" albo "con prezzemolo",
czyli z ostra papryczka albo natka pietruszki ;-)
Herbatka