Czarne... myśli.

91. Data: 2020-06-22 01:03:44

Temat: Re: Czarne... myśli.
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-21 10:19, XL wrote:
> [...]
-jest-faszysta-lewicowy-faszyzm-doskonale-opisuje-dz
ialania-lewicy-w-polsce

..%22

rzedmiotem-w-tej-grze-ktos-sie-nimi-bawi-rachon-o-wy
korzystywaniu-mlodych-ludzi-przez-ideologow,83274.ht
ml

> Zwracam. Nie zaskakuje mnie nic, co on prezentuje - to jest to, co od lat
> myślę. Dzięki za link, będę obserwować tego pana :-)

Cieszy, ze coraz wiecej takich i dorasta pokolenie Milenialsow!

92. Data: 2020-06-22 01:06:49

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-21 15:45, Kviat wrote:

> Brawo. Typowa faszystowska chrześcijanka.

//i chcialas przez to wywolac poczucie winy... czy jak...?

Moze napisz, ze "Jako Polka i Katoliczka, wstydze siem...!"?

93. Data: 2020-06-22 01:14:16

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22/06/2020 o 00:06, Izaura pisze:

> "Jako Polka i Katoliczka, wstydze siem...!"?

to dobrze ze sie wstydzisz, pora ku temu najwyzsza

--
gazebo

94. Data: 2020-06-22 02:06:33

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-22 01:14, gazebo wrote:

> to dobrze ze sie wstydzisz, pora ku temu najwyzsza

//napisz moze lepiej, jak tempic wszy, bo tego powyzej, to nie
zrozumiales...

95. Data: 2020-06-22 02:34:38

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-22 00:07, FEniks wrote:
> [...]
NTYKULTURA-MARSZ.html

> Mówisz, że można streścić jednym zdaniem, po czym wklejasz link do
> elaboratu?
>
> Daj spokój, zmiana znaczeń nie tylko w marksizmie się dokonuje. Zjawisko
> występuje zawsze, niezależnie od ustroju. A akurat "tęcza" nabrała
> negatywnego wydźwięku pod wpływem działań skrajnie prawicowych. Podobnie
> dzieje się z "patriotyzmem", który powoli zaczyna się kojarzyć z
> odpustowymi orzełkami i kotwicami na t-shirtach, niczym głębszym.
>
> Ewa

//ale, te dwa zdania, wyjasniajace wszystko, wycielas...

96. Data: 2020-06-22 06:19:00

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22/06/2020 o 01:06, Izaura pisze:

> //napisz moze lepiej, jak tempic wszy, bo tego powyzej, to nie
> zrozumiales...

nie zezra cie, nie panikuj

--
gazebo

97. Data: 2020-06-22 09:11:38

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.06.2020 o 23:46, Izaura pisze:
> [...]
> W szerokim i zrealizowanym, a raczej w obecnie realizowanym znaczeniu
> najważniejsze ,,instytucje" to nie organizacyjne formy życia
> społecznego (uczelnia, biuro, bank, ministerstwo), ale mechanizmy
> określający zasady życia społecznego (małżeństwo, rodzina, wspólnota,
> religia, nauka, sztuka), a ,,przejęcie" (wg ideologów) wcale nie
> oznacza obejmowania stanowisk i synekur w zorganizowanych formach
> życia społecznego (chociaż oznacza to dla antykulturowych
> funkcjonariuszy), ale zmianę ich społecznej funkcji."

> //ale, te dwa zdania, wyjasniajace wszystko, wycielas...

"Małżeństwo, rodzina, religia, wspólnota" - te "instytucje" to akurat
obszary, gdzie wszelkie zmiany zachodzą najwolniej, często zbyt wolno. I
niestety nie zawsze, kiedy są naprawdę potrzebne, ale raczej nigdy,
jeśli nie są naprawdę konieczne. To "instytucje", gdzie można spotkać
najwięcej skostniałości. Dużo w tym dobrego, ale dużo też złego.

Nie wiem, co w tym towarzystwie robi nauka i sztuka. To akurat
dziedziny, gdzie które powinny być, i zwykle są, motorem zmian. Jeśli
niejaki Rudi Dutschke chce robić z tego jakąś sensację, to nie rozumiem.

Ewa

98. Data: 2020-06-22 12:57:03

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.06.2020 o 19:56, XL pisze:

> Jesteś naiwny, czy tylko niezorientowany?

Zdecydowanie zbyt mocno zorientowany.

99. Data: 2020-06-22 12:58:14

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.06.2020 o 23:14, XL pisze:

> Jakoś w USA podchodzenie białego do czarnego z wyciągniętą ręką, zwłaszcza
> w czarnych dzielnicach, kończy się źle dla białego.

Bo USA tak właściwie tym żyją, zakorzenione od wieków nierówności z
którymi nikt nie ma interesu aby walczyć.

> Problem w tym, że za ,,tęczowymi" stoi ktoś w bardzo określonym kolorze.

Tęczowych postulaty rozumiem i popieram.  Każdy człowiek powinien mieć
prawo do równego traktowania, zwłaszcza przez (tfu) państwo.

100. Data: 2020-06-22 12:58:48

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.06.2020 o 19:53, Kviat pisze:

> https://s.redefine.pl/file/o2/redefine/cp/4j/4jqxb15
iadpq85h38utxdiv32n832rv8.jpg

> Oj, zaraz ikselka cię znienawidzi za chęć niszczenia pomników jpII.
> O krzyżach wieszanych po nocach w sejmie i w szkolnych klasach nie
> wspominając...
> Już ci współczuje :)
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Trudno, to koszt uczestnictwa na grupie. Nie zapisywałem się na nią aby
się komuś przypodobywać (ew kogoś drażnić) ale aby jasno przedstawiać co
myślę o różnych sprawach.

Jak rozmawiac z gazebo i kviatovom...
Państwa faszystowskie
Czarna strona Księżyca.