Czarne... myśli.

131. Data: 2020-06-24 15:29:25

Temat: Re: Czarne... myśli.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <L...@j...cb> wrote:
> [...]
m_kolonialne

schodnie

> Czyli odpada wersja o zaszłościach kolonialnych jako przyczynie..

Te zaszłości DZIŚ właśnie się chce ukryć za pomocą tej nazwy - taki
paradoks.

> Natomiast co do nazewnictwa tego państwa, - w obcojęzycznemu zawsze to
> państwo nazywa się Niderlandy, a więc o jaką zmianę nazwy chodzi?  Nigdy
> tego tematu nie zgłębiałem , ale tak sobie myślę że tu może chodzić o
> polskie nazewnictwo państw, np Włochy, Niemcy czy Holandia i nikt inny
> takich nazw nie używa. Bo przecie nawet w polskiej encyklopedii stoi o
> "Indiach Holenderskich". Tylko co znaczy ta oficjalna zmiana nazwy przez
> Holandię?

Napisałam. Ucieczka od skojarzeń z niewolnictwem. O tempora, o mores, to o
to chodzi - ludzie NIE SĄ JUŻ UCZENI o niderlandzkich koloniach.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

132. Data: 2020-06-24 17:37:23

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.06.2020 o 15:25, XL pisze:

> Jakieś grube nieporozumienie. PRZEZ KOGO oni są traktowani jako ,,coś
> gorszego"?

Przez takich jak ty, więc po co głupio pytasz?

> Poki trzymają swoje sprawy łóżkowe w domu, a nie na ulicy, w
> szkole i w polityce, to nikt się ich nie czepia.

Kogo chcesz okłamać?

> W JAKIEJ DZIEDZINIE niby oni nie mogą żyć jak my? - w urzędzie czy sklepie
> ich nie obsłużą? Do pracy nie przyjmą? W szpitalu nie wyleczą?? Co Ty
> gadasz?

https://www.facebook.com/osrodek.monitorowania/posts
/1288114724696991

"TO MICHAŁ. BYŁ GEJEM. ŻYŁ 30 LAT

Dwa tygodnie temu powiesił się na drzewie przy domu. Nie poradził sobie
z odrzuceniem, wyzwiskami. Po kolejnych nienawistnych wypowiedziach
polityków i biskupów nie wychodził wieczorami z domu.

""Kiedy usłyszałam wypowiedzi posła Żalka o tym, że osoby LGBT to nie
ludzie, że to ideologia, kiedy te same słowa powtórzył prezydent Duda i
gdy szef sztabu wyborczego Andrzeja Dudy powiedział, że nie można mówić
o osobach homoseksualnych, że są normalni poczułam wewnątrz burzę,
niewyobrażalną wściekłość. Jak można coś takiego powiedzieć? Mój syn nie
był żadną ideologią. Był najnormalniejszy w świecie. Dużo normalniejszy
niż oni wszyscy. Tacy ludzie zniszczyli mojego syna. Dzień po dniu i
krok po kroku" - mówi mama Michała.

Duda, Czarnek, Żalek, Jędraszewski - to tylko kilka z wielu nazwisk
tych, którzy siedząc na wygodnych stołkach wskazują kogo nienawidzić.
Byli już uchodźcy, dzisiaj szczują na osoby LGBT. Jutro będą Żydzi,
muzułmanie, "lewacy", ktokolwiek kogo wskaże faszystowski potwór głodny
władzy.

Dzisiaj czujecie się bezpieczni pod ochroną swojego prokuratora
generalnego. Ale my nie zapominamy! Będziemy domagać się sprawiedliwości
i kiedyś i dla was przyjdzie wasza Norymberga!"

> Więc nie o tę równość walczą. WIĘC O CO?

Ty dobrze wiesz o co, ale jesteś idiotką i dlatego udajesz, że nie wiesz.

https://www.facebook.com/osrodek.monitorowania/posts
/1287887108053086

"Paula znajduje sobie także tych, na których to ona może pluć. To
"pedalstwo", które chciałaby fizycznie atakować, oraz Ukraińcy, o
których mówi:(...)"

"Teraz Paulina będzie tłumaczyć się w prokuraturze ze swojego
nawoływania do nienawiści. Może to da jej do myślenia bardziej niż nauki
telewizyjnego programu."

Inne przykłady znajdziesz samodzielnie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

133. Data: 2020-06-24 18:01:22

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> totalitaryzm. Jakieś tam pojedyncze pedałki, lesbijki czy inni zboczeńcy są
> zupełnie nieszkodliwi, ot, życie. TO ICH UŻYWANIE W CELACH POLITYCZNYCH I
> SPOŁECZNYCH PRZEWROTÓW jest niebezpieczne - przede wszystkim dla nich
> samych, jak i dla społeczeństwa.
> Niby o co ta ,,walka"? Mogą przecież żyć razem, przekazywać sobie w spadku
> majątek, dostawać info w szpitalu. Od tego jest instytucja TESTAMENTU,
> DAROWIZNY oraz NOTARIALNEGO UPOWAŻNIENIA. I tutaj jest absolutna równość
> miedz u nimi i resztą ludzi. Więc nie o tę równość walczą. WIĘC O CO?

Czyli kopiemy kogoś w d.., traktujemy jak coś gorszego i jeszcze się
dziwimy że oni maja czelność oczekiwać równego traktowania? To my
ingerujemy w ich sprawy łóżkowe i stawiamy warunki w jaki sposób mają
się zmienić aby dorównywali innym.

Czyli sugerujesz że zupełnie nie mają powodów do manifestowanie swojego
niezadowolenia?

Tedy i się nie dziw że w odpowiedzi na dyskryminacje powstawają
ideologie i ruch oporu wobec takiego traktowania. Ja natomiast jestem
wręcz zdumiony dlaczego Ty masz im to za złe.. I oczywiście ideologia
polegająca na demonstracjach na ulicach z tęczowymi chorągiewkami
kiedyś  się wypali, jednak wątpię że na tym skończy się walka
dyskryminowanych.

A dlaczego ich wysyłamy do notariusza i każemy robić jakieś sztuczne
podchody do tego co inni mają z urzędu.  Chciałbym widzieć jakiś powód
tej dyskryminacji, ale niestety jak dotychczas takiego powodu nie widzę.
A powoływanie się na zapisy w konstytucji które dyskryminują człowieka
jest jak powoływanie się na samego rogatego diabła i jego dyrektywy.

134. Data: 2020-06-24 18:04:05

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.06.2020 o 15:29, XL pisze:

> [...]
>>

> Napisałam. Ucieczka od skojarzeń z niewolnictwem. O tempora, o mores, to o
> to chodzi - ludzie NIE SĄ JUŻ UCZENI o niderlandzkich koloniach.

To jak teraz zwać "Kraj Tulipanów"?

135. Data: 2020-06-24 22:39:31

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Napisałam. Ucieczka od skojarzeń z niewolnictwem. O tempora, o mores, to o
> to chodzi - ludzie NIE SĄ JUŻ UCZENI o niderlandzkich koloniach.

To jak teraz zwać "Kraj Tulipanów"?
---
Krajem lgbtuli ;P

136. Data: 2020-06-24 22:54:57

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.06.2020 o 22:33, Izaura pisze:

> sztuka tak, obroni siem... ale mlode bezbronne rozumki, pozbawione
> elementarnej wiedzy, czy poczucia estetyki, moga ulec...

Chyba nie doceniasz młodzieży. Poza tym nie tędy droga, żeby zabraniać,
a raczej odwrotnie - pokazywać, co naprawdę wartościowe.

> i tym samym, zostac trwale uposledzone na reszte zycia, w zakresie
> tworzenia, jaki o odbioru sztuki.
> W ten wlasnie sposob, oblesne levactwo walczy z Kultura, ktorej jednym
> z przejawow jest szeroko rozumiana sztuka, (i piekno obiektywne), to
> tworzone, jaki i to odbierane.

Myślę, że jest wręcz przeciwnie - to nie "obleśne lewactwo" (cokolwiek
się pod tym kryje) próbuje trzymać kontrolę nad tym, co ma, a co nie ma
się podobać. Głosy krytyki i świętego oburzenia słychać zazwyczaj z tej
drugiej strony. Mam nazwać ją dla równowagi obleśnym prawactwem?

> Dadam tylko, ze pierwsza komuna, takze probowala zohydzac Nasze dusze,
> przez poszarzanie rzeczywistosci, za pomocom np: 'opakowan zastepczych'.

To chyba nie tak.  "Opakowania zastępcze" były raczej wynikiem braków
materiałowych, jak i też braku konieczności upiększania towarów, na
które popyt znacznie przewyższał podaż. I w sumie nie widzę w tym nic
złego. W każdym razie jest to zgodne z dzisiejszym trendem "zero waste". ;-)

> A te performence, to nie jest zadna estetyka, tylko jedna z metod
> walki z Kultura. sztandarowym prztkladem byl, (moze nadal jest?),
> 'akcjonizm wiedenski', pochodna szkoly frankfurckiej.
>
> https://www.google.com/search?q=akcjonizm+wiede%C5%8
4ski&client=firefox-b-d&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ve
d=2ahUKEwjV2q_L5JbqAhXGwMQBHQV0DfYQ_AUoAXoECBAQAw&bi
w=1352&bih=637

> //naprawde nie warto paczec!

A warto linkować?

Wiesz, te wystawy są zazwyczaj ograniczone do konkretnej przestrzeni.
Można na nie nie chodzić, nie kupować biletów do tych muzeów czy
galerii. A w środkach wyrazu nie odbiegają za bardzo od billboardów
organizowanych przez tzw. ruchy prolife, bez ostrzeżenia, na
skrzyżowaniach, przed szpitalami, szkołami itd.

> Ale, to nie znaczy, ze teraz wnuczki majom nadrabiac te zaleglosci...
>
> https://twitter.com/bogdan607/status/114630837113976
8320/photo/1

> //jestem przekonany, ze ta mloda dama jest zazenowana tym co oglada...

Młoda dama nie wygląda na zażenowaną.

Ewa

137. Data: 2020-06-24 23:06:39

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.06.2020 o 18:01, trybun pisze:

> A dlaczego ich wysyłamy do notariusza i każemy robić jakieś sztuczne
> podchody do tego co inni mają z urzędu.

Nie tylko o notariusza chodzi, ale np. też kwestie podatkowe. Ludzie
żyjący w małżeństwie w razie śmierci jednego z małżonków są zwolnieni z
podatku od spadku jako najbliższa rodzina . Osoby homoseksualne, które
faktycznie prowadziły wspólne gospodarstwo i razem dopracowały się
jakiegoś majątku, są pozbawione możliwości skorzystania z ulgi
podatkowej. I nie pomoże tu żaden testament.

Ewa

138. Data: 2020-06-25 00:25:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <L...@j...cb> wrote:

> [...]
> się zmienić aby dorównywali innym.
>
> Czyli sugerujesz że zupełnie nie mają powodów do manifestowanie swojego

Tak uważam.

> [...]
> dyskryminowanych.
>
> A dlaczego ich wysyłamy do notariusza i każemy robić jakieś sztuczne

Jak to mają? To niech Twój sąsiad upomni się ,,z urzędu" o spadek po Tobie
albo o Twój samochód. Jeżeli nie napiszesz testamentu lub nie zrobisz
notarialnej darowizny, nic z tego. Nie ma powodu, aby ktokolwiek mógł z
urzędu dziedziczyć majątek po osobie, z którą akurat w momencie jej śmierci
łączyło go jedynie łóżko i/lub (nawet wielkie) uczucie.
WYMÓG TESTAMENTOWY LUB WYMÓG NOTARIALNEJ DAROWIZNY dotyczy wszystkich
obywsteli równo, bez względu na orientację seksualną. Niby dlaczego akurat
HOMOSEKSUALIŚCI mają mieć lepiej, niż ludzie heteroseksualni, tak samo
niezwiązani umową prawną?
Wszyscy oni, jeśli chcą obdarowywać, otrzymywać, dziedziczyć lub
przekazywać - mają do tego identyczne narzędzia: notariusza i odpowiednie
umowy oraz testament. Gdzie Ty widzisz nierówność?

> Chciałbym widzieć jakiś powód
> tej dyskryminacji, ale niestety jak dotychczas takiego powodu nie widzę.

Nie ma żadnej dyskryminacji.
Jak wyżej napisałam.

> A powoływanie się na zapisy w konstytucji które dyskryminują człowieka
> jest jak powoływanie się na samego rogatego diabła i jego dyrektywy.

Tylko dla tych, którzy ich nie rozumieją. Nie wyobrażam sobie, aby każda
osoba, która zakocha się w moim dziecku (nie ma tu akurat znaczenia płeć
tej osoby) mogła ,,z urzędu" dziedziczyć po nim lub mieć prawo do
rozporządzania jego majątkiem. To by godziło w materialne dobro całej
naszej rodziny - to, co nasza rodzina wypracowała i co przekazuje nowemu
pokoleniu, byłoby zagrożone niekontrolowanym i nieuzasadnionym, a niekiedy
też podstępnym, przejściem w ręce osób niepowołanych, legitymujących się
jedynie faktem ,,zakochania".
I Konstytucja przed takim niebezpieczeństwem nasze rodzinne mienie chroni.
Czyli robi to, co powinna. I nie ma tu mowy o żadnej dyskryminacji.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

139. Data: 2020-06-25 00:27:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <L...@j...cb> wrote:

schodnie

> To jak teraz zwać "Kraj Tulipanów"?

Tak, jak chce być nazywany. I PAMIĘTAĆ O NIDERLANDACH JAKO PAŃSTWIE
POSTKOLONIALNYM.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

140. Data: 2020-06-25 00:27:28