Re: Czeburieki

From: "Poziomka" <p...@e...com>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Czeburieki
Date: Sun, 27 Jul 2003 13:10:17 +0200

Użytkownik "Michał Gwiazdowski" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
news:bg09g3$fm5$1@inews.gazeta.pl...
> Po ukrainskich wojazach przywoze przepis (jeszcze nie sprawdzony) na
> Czeburieki-
> potrawe kuchni tatarskiej rozpowszechniona w calej UA
> BTW nie znalazlem przepisu w sieci, az niemozliwe zeby pl.rec.kuchania
taka
> pyszna potrawa
> sie jeszcze nie zajela,wstyd:-)
>
> Ciasto:
> maka, woda, sol
>
> Farsz
> zmielona wieprzowina, cebula, koperek, przyprawy (pieprz i sol)

> [...]
Czesc! :-)))) Robie czieburieki, ale nie wkladam do lodowki i w Twoim
przepisie na ciasto brakuje jednego skladnika. :-) Ciasto smakuje troche,
jak francuskie.Tak, jest bardzo lubiane przeze mnie i znajomych. I wygodne.
Potem tylko podgrzac w piekarniku, albo sobie zjesc gdzies na wycieczce, na
zimno. Nie daje kopru, lecz daje niesmiertelny czosnek do nadzienia, ale
sprobuje z koprem.
Poziomka