Re: Czego Wy chcecie od Cejrowskiego?

Data: 2013-09-09 18:57:43
Temat: Re: Czego Wy chcecie od Cejrowskiego?
Od: "Chiron" <i...@g...com>

news:l0kub7$vnj$1@news.icm.edu.pl...

> Nie musisz. Przecież gdybyś przeczytała, to wiedziałabyś, że nie jest to
> żaden "ewidentny ZABIEG", tylko Cejrowski tak przyzwyczajony jest
> załatwiać przeciwności ~losu. No chyba że w swoich książkach permanentnie
> kłamie, ale tego to ja nie wiem, może Ty tak - z psychoanalizy. :/
>
> Poza tym - Cejrowski oficjalnie nie ceni sobie papierologii, biurokracji,
> wyżej ceni sobie oczywiście słowo honoru (więc zwłaszcza przysięgę Bogu),
> ale to właśnie kulawą klerykalną biurokrację postanowił wykorzystać, żeby
> unieważnić (przed Bogiem i w Kościele, któremu jest ponoć oddany) swoje
> [...]

No ale Ewo- skąd wiesz, czy to po prostu był wybieg, wykorzystujący "kulawą
klerykalną biurokrację", czy powody nieważności małżeństwa były rzeczywiste.
To_tylko_Twoje_przypuszczenia- wynikłe jak mi się zdaje- z Twojej niechęci
do niego.

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron