Czy jecie Nutelle?

51. Data: 2017-01-15 11:35:45

Temat: Re: Czy jecie Nutelle?
Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-14 o 21:08, samya pisze:

> Dokladnie :)

Radzę wizytę u lekarza. Musisz mieć coś z kubkami smakowymi.
Nie ma możliwości, żeby gotowane mięso dokładnie pozbawić smaku. Żeby
nie wiem jak się starać, zawsze jakiś smak zostanie.
--
Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

52. Data: 2017-01-15 14:20:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Akarm <a...@w...pl> wrote:

> Radzę wizytę u lekarza. Musisz mieć coś z kubkami smakowymi.
> Nie ma możliwości, żeby gotowane mięso dokładnie pozbawić smaku. Żeby
> nie wiem jak się starać, zawsze jakiś smak zostanie.

Jakiś.

--
XL

53. Data: 2017-01-15 15:43:18

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> A co dopiero perliczka! Koty mają dziewięć żyć. Jak jest z perliczkami
> -- to chyba nie zostało jeszcze zbadane.

:-) Jarku, Jarku...

54. Data: 2017-01-15 16:10:31

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<s...@g...com> wrote in message
ps.com...

> Bingo !!

No to wszystko się zgadza.

> No chyba TAK, skoro moja kręcioła do tej pory działa. Co prawda nie golę
> się elektrycznie, ale skoro Ci to pasi, to Twoja sprawa.. Młynek do kawy
> też mam z czasów komuny: Moulinex, czy jakoś tam, i jest nie do
> zajebania.. I filtry do kawy takie "złotkawe" mam do dzisiaj. Za psie
> grosze kupiłem ich w pewexsie jakieś 200 szt. Jestem mniej więcej w
> połowie ich wykorzystania po pierdyljonie lat.

Oszczędny jesteś...

> Eeee tam... Stare pewexowe sprzęty nie spełniają wymogów komisarzy EU, nie
> są kompatybilne z wymogami ROHS, więc można spać spokojnie !!

Faktem jest, że dawniej nie optymalizowano tego sprzętu tak jak się to
dzisiaj robi...
Wszystko schodzi dziś do poziomu ówczesnych chinskich zabawek za parę
złotych.

55. Data: 2017-01-15 23:01:24

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.01.2017 o 11:35, Akarm pisze:

> Radzę wizytę u lekarza. Musisz mieć coś z kubkami smakowymi.
> Nie ma możliwości, żeby gotowane mięso dokładnie pozbawić smaku. Żeby
> nie wiem jak się starać, zawsze jakiś smak zostanie.

A nawet więcej - powoli odkrywam, że to właśnie w procesie gotowania
wydobywamy prawdziwy smak mięsa. Smażenie czy duszenie z różnymi
dodatkami powoduje, że może coś bardziej odpowiada naszym kubkom
smakowym (tak jak np. dużo soli lub cukru sprawia, że coś nam bardziej
smakuje), ale prawdziwy smak mięsa przyćmiewa. Ugotowanego jednego
gatunku/rodzaju mięsa na pewno nie pomylimy z innym. W przypadku
smażenia czy duszenia łatwiej damy się oszukać.

Ewa

56. Data: 2017-01-15 23:02:00

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.01.2017 o 00:17, Ikselka pisze:

> Wot i popsuła perliczkę.
> http://poprostupyszne.blogspot.com/2013/04/pieczona-
perliczka.html?m=1

Robiłaś, czy chwalisz się tylko, że umiesz guglać?

Ewa

57. Data: 2017-01-15 23:02:59

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> A co dopiero perliczka! Koty mają dziewięć żyć. Jak jest z perliczkami
> -- to chyba nie zostało jeszcze zbadane.

Zbadam.

Ewa

58. Data: 2017-01-15 23:19:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

perliczka.html?m=1

> Robiłaś, czy chwalisz się tylko, że umiesz guglać?
>
> Ewa

Robiłam - jak tylko się perliczki w sprzedaży pokazały. Drób to ja w
prodiżu piekę. Najlepszy.

--
XL

59. Data: 2017-01-15 23:30:32

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

https://www.wprost.pl/zycie/10038642/Nutella-rakotwo
rcza-UE-ostrzega-a-siec-marketow-wycofuje-produkt-z-
polek.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm
_campaign=Feed%3A+wprost-zycie+(Wydarzenia+Wprost+24
%3A+%C5%BBycie)

Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności uznał powstające podczas
przetwarzania oleju palmowego estry glicydylowe kwasów tłuszczowych
za substancje rakotwórcze. Wszystko dzieje się w momencie, gdy olej
podgrzewany jest do 200 stopni Celsjusza. To właśnie wtedy wytwarzają
się rakotwórcze związki chemiczne. Z tego powodu, zdaniem unijnych
ekspertów, wszystkie produkty spożywcze zawierające olej palmowy
stanowią poważne zagrożenie dla zdrowia. - To najbardziej niebezpieczny
spośród wszystkich olejów roślinnych. Mamy wystarczające dowody na to,
że zawarty w nim glicydol jest rakotwórczy i genotoksyczny - ogłosiła dr
Helle Knutsen z Europejskiego Urzędu ds. Bezpieczeństwa Żywności.

Na reakcję po doniesieniach unijnych urzędników nie trzeba było długo
czekać. Jako pierwsza o wycofaniu Nutelli ze sprzedaży poinformowała
włoska sieć marketów Coop, największa w kraju. W odpowiedzi na groźne
rewelacje unijnych ośrodków, firma Ferrero, odpowiedzialna za Nutellę,
rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię informacyjną odnośnie jednego
ze swoich najbardziej rozpoznawalnych produktów. - Olej palmowy używany
przez Ferrero jest bezpieczny, ponieważ pochodzi ze świeżo wyciśniętych
owoców i jest przetwarzany w kontrolowanych temperaturach - zapewnia
Vincenzo Tapella, kierownik ds. zakupów Ferrero. Przekonuje też,
że firma nie może zwyczajnie usunąć tego jednego składnika, zmieniłoby
to bowiem smak całej Nutelli.

All this talk about death by Nutella, I can think of worse ways to
die, honestly.

-- Kelly Chambers (@keepitgingery) 13 stycznia 2017
<https://twitter.com/keepitgingery/status/8198730056
06146048>

- Wiesz, że nutella powoduje raka?
- Wiem i kupiłam 2 słoiki jakby mieli wycofywać

-- Camiloca (@c03loca) 12 stycznia 2017
<https://twitter.com/c03loca/status/8196198080063078
40>

Wisi mi nutella, bo mi zwyczajnie nie smakuje. xD
https://t.co/BNWO5jv5QN

-- Jasiek (@jasiek_lol) 13 stycznia 2017
<https://twitter.com/jasiek_lol/status/8198525952169
69728>

/ Źródło: Reuters <http://www.reuters.com/>
wydarzenia <https://www.wprost.pl/wydarzenia> życie
<https://www.wprost.pl/zycie> świat <https://www.wprost.pl/swiat>
nutella <https://www.wprost.pl/wyszukaj/nutella> coop
<https://www.wprost.pl/wyszukaj/coop> unia europejska
<https://www.wprost.pl/wyszukaj/unia%20europejska> rakotwórcza
<https://www.wprost.pl/wyszukaj/rakotw%C3%B3rcza> rak
<https://www.wprost.pl/wyszukaj/rak> włochy
<https://www.wprost.pl/wyszukaj/w%C5%82ochy> polska
<https://www.wprost.pl/wyszukaj/polska> markety
<https://www.wprost.pl/wyszukaj/markety> sklep
<https://www.wprost.pl/wyszukaj/sklep> wycofanie
<https://www.wprost.pl/wyszukaj/wycofanie> olej palmowy
<https://www.wprost.pl/wyszukaj/olej%20palmowy> glicydylowe
<https://www.wprost.pl/wyszukaj/glicydylowe> genotoksyczny
<https://www.wprost.pl/wyszukaj/genotoksyczny> czekolada
<https://www.wprost.pl/wyszukaj/czekolada> twitter
<https://www.wprost.pl/wyszukaj/twitter>

--
animka

60. Data: 2017-01-15 23:30:55

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

perliczka.html?m=1

> Robiłaś, czy chwalisz się tylko, że umiesz guglać?

W boczuś owinięte to trochę oszukaństwo, nie?

Suszarka pokrywek
jakie bezpieczne środki do zmywarki?
chleba naszego powszedniego
Karp