Czy miał ktoś też problemy ze zgrzewarką do folii Silvercrest

21. Data: 2012-03-27 18:16:37

Temat: Re: Czy miał ktoś też problemy ze zgrzewarką do folii Silvercrest
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Mar 2012 20:14:40 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Nixe" napisał w wiadomości grup
>
> "Chiron" <c...@o...eu> napisał

> A ja wręcz przeciwpołożnie - kupuję większość towarów, poza chemią W5, która
> dla mnie jest po prostu nieskuteczna i w żadnym przypadku nie zdała
> egzaminu.
> Nawet zachwalane tabletki do zmywarki są do kitu, skoro zostawiają osad na
> naczyniach.

> Od lat używam- nie zauważyłem osadu. Owszem, są w sprzedaży lepsze- ale o
> wiele droższe.
> Świetne są chusteczki do okularów, płyn do naczyń, chusteczki do wycierania
> [...]

Potwierdzam :-)

--

XL wiosenna

22. Data: 2012-03-27 23:35:05

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Użytkownik "rageofhonor" napisał w wiadomości grup
a.pl...

> Chodzi mi o to badziewie z Lidla. Już drugi raz wyłamało mi się mocowanie
> tego białego elementu odsysającego połączonego z rynienką. Jest zrobione z
> plastiku złej jakości i lubi pękać. Czy ktoś miał podobne problemy z tym
> produktem?
>
> Lidl ma dobrą chemię W5. Różne artykuły- dobra jakość przy stosunkowo
> niskiej cenie. KROPKA. Niczego innego w Lidlu bym nie kupił

Ja bym nie kupiła nigdy więcej W5. Równie dobrze mogłabym wypłukać coś
gorącą wodą.

--

Paulinka

23. Data: 2012-03-27 23:38:28

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

================

> I nabiał (sery żółte, plesniowe, serki, śmietana, masło).

Pilos? Okropny.

I słodycze -
> głównie czekolada. I rybne konserwy. I owoce. I paczkowana szynka pieczona
> w plasterkach (okazjonalnie kupuję). Nawet dżemy - jednej firmy. I... :-)

Lidl- mądry wybór. Tak się reklamują. IMO oprócz tuńczyka w puszce, to
nie jest mój sklep.

--

Paulinka

24. Data: 2012-03-27 23:41:01

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
a.pl...

============
> Jak tam sobie chcesz. Niemcy naprawdę chemię mają na wysokim poziomie,
> tylko po co jeść syntetyczną żywność?

Niemcy robią produkty o dużych stężeniach właściwości, a Polacy chemię
sypią na oko. Nikt się nie wysili, żeby etykietkę przeczytać.
Jak dużo nasypie, to na pewno będzie dobrze.

--

Paulinka

25. Data: 2012-03-27 23:42:29

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> [...]
> o wiele droższe.
> Świetne są chusteczki do okularów, płyn do naczyń, chusteczki do
> wycierania różnych rzeczy (nasycone)-etc

Dobrze, że napisałeś, że są lepsze. Droższe, trudno. Czasem droższy
znaczy bladziej ekonomiczny.

--

Paulinka

26. Data: 2012-03-28 05:44:52

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-28 01:38, Paulinka pisze:

> Lidl- mądry wybór. Tak się reklamują.

http://www.sfora.biz/Uwazaj-Te-sery-moga-cie-zabic-a
16349
--
B.

27. Data: 2012-03-28 06:05:03

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-28 01:42, Paulinka pisze:

> Dobrze, że napisałeś, że są lepsze. Droższe, trudno. Czasem droższy
> znaczy bladziej ekonomiczny.

Nawet przeważnie :)
--
B.

28. Data: 2012-03-28 06:24:06

Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bbjk" <b...@q...pl> napisał

> http://www.sfora.biz/Uwazaj-Te-sery-moga-cie-zabic-a
16349

Wygrzebałaś jakiegoś starego niusa sprzed ponad dwóch lat i niby o
czym ma on świadczyć? Takie incydenty zdarzają się praktycznie
wszędzie i każdemu.

29. Data: 2012-03-28 06:39:48

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-28 08:24, Alek pisze:
> Użytkownik "Bbjk" <b...@q...pl> napisał

16349

> Wygrzebałaś jakiegoś starego niusa sprzed ponad dwóch lat i niby o czym
> ma on świadczyć?

Proste: o tym, że Lidl wbrew reklamie to nie zawsze najmądrzejszy
wybór. Czy dwa lata temu, czy dziś, zawsze trzeba uważać na to, co się
kupuje - w Lidlu i wszędzie. Najlepiej kupować produkty firm znanych i
uznanych, będzie mniejsze ryzyko nieprawidłowości, choć pewnie nie da
się go wykluczyć całkiem.
--
B.

30. Data: 2012-03-28 06:55:19

Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bbjk" <b...@q...pl> napisał

16349

> Proste: o tym, że Lidl wbrew reklamie to nie zawsze najmądrzejszy
> wybór.

Ojej...

> Czy dwa lata temu, czy dziś, zawsze trzeba uważać na to, co się
> kupuje - w Lidlu i wszędzie.

I na zakupy nabiału chodzić z mikroskopem? Bo jak inaczej "uważać"?

> Najlepiej kupować produkty firm znanych i uznanych, będzie mniejsze
> ryzyko nieprawidłowości, choć pewnie nie da się go wykluczyć
> całkiem.

Otóż to.

Czym jest probiokap...
Mniszek niedługo.
~~** Don't Miss .. Our Unique Designs 4F.R.E.E & Surprises !! **~~
chrzan
nie-kefir maćkowy