Strona główna Grupy pl.sci.medycyna Czy mikrokrystalicznsa celoluza, talk, szelak nie sa szkodliwe ? Re: Czy mikrokrystaliczna celuloza, talk, szelak nie sa szkodliwe ?

Re: Czy mikrokrystaliczna celuloza, talk, szelak nie sa szkodliwe ?

Data: 2002-02-01 14:58:33
Temat: Re: Czy mikrokrystaliczna celuloza, talk, szelak nie sa szkodliwe ?
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl>

"Wojtek G." wrote:

> Użytkownik "Lukasz Komsta" <l...@a...pl> napisał w wiadomości

> No wlasnie dlatego wyladowales ze podjales _merytoryczna_ dyskusje...
> Ale czytalo sie wesolo ;)

Pozdrawiam kolejnego wesolka jajarza.
Nie wiem czemu zadna odpowiedz nie jest merytoryczna, ani nie odnosi sie
do cytowanych zrodel ?
Ja rozumiem, ze komus moze sprawiac trudnosc przygotowanie sie do
udzielenia merytorycznej odpowiedzi.
Ale zatem po co od razu odpowiada.
Niech przemysli tydzien, poczyta literature i odpowie za tydzien.
A tak to musze czytac zamulajace odpowiedzi, nic nie wnoszace do tematu.

Przeciez podalem zrodla, zacytowalem je.
Wiesz, potrafisz to odpowiedz.

Czy sa 2 postaci talku , wloknista - azbestopodobna i bezwloknista,
azbesto-niepodobna ?
Ze zrodel wynika ze tak.

Ktora postac, forma talku jest stosowana i gdzie i gdzie jest stosowana
ta wloknista, azbestopodobna ?

Czy talk jest szkodliwy, jest rakotworczy ?
Zrodla podaja ze tak.

Jezeli twierdzisz ze nie to przedstaw uzasadnienie w oparciu o zrodla
naukowe.

I to wszystko.
Informacje nt. karcogennosci talku i ewentualnych zagrozen znalazlem
wyszukiwarka Google, po wpisaniu "talc health risk".

Jezeli twierdzisz ze wyszukane publikacje, raporty sa niezgodne ze
stanem wiedzy to napisz to, wtedy zapytam bezposrednio autorow tych
raportow.

I to wszystko.

Jacek