Czy musi byc wojna miedzy optymalnymi, a wegetarianami?

31. Data: 2002-10-07 07:39:57

Temat: Re: Czy musi byc wojna miedzy optymalnymi, a wegetarianami?
Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:anqejm$1co$1@news2.tpi.pl...

> To Twoje twierdzenie jest nielogiczne. Dla każdego organizmu istnieje
jakaś
> idealna dieta, tak jak dla każdego samochodu istnieje idealne paliwo.

I to ma byc argument z grupy tych "naukowych"? Nie osmieszaj sie. Samochody
produkuje sie tasmowo, ludzi nie. I cale szczescie, bo nie chcialbym zyc w
swiecie wypelnionym Leszkami Serdynskimi (pewnie i tak dlugo bym nie
pozyl...).

32. Data: 2002-10-07 08:01:06

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ch

i kto to napisał nasz grupowy,dyplomowany doradca diety optymalnej który
doradzając nam ma na względzie tylko nasze dobro.
Leszku napisz ,ze to jest nie prawda i są to pomówienia bo jeszcze ktoś może
pomyśleć ,ze jesteś podłą szuja która prowadzi tutaj prymitywna agitacje do
sekty optymalnej.

33. Data: 2002-10-07 08:09:07

Od: Witold Grabowski <vito@USUN_RAZEM_Z_KROPKA.klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 7 Oct 2002 02:00:46 -0500, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:

>Naprawdę uważasz Witku, że grupa ta powstała do monotonnego
>i idiotycznego powtarzania przepisu na fasolkę? 8-)

Nie, ale nie powstała, bys sobie na niej urządzał przsechwałki samego
siebie.... Jestes nudny a w dodatku mądry inaczej. Na wszelkie argument
jesteś głuchy. Powinni ci zablokować dostęp do usenetu już dawno.

X-/ - Pszemol z rozbitymi okularami.

--
Vito

34. Data: 2002-10-07 12:49:30

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Witold Grabowski" <vito@USUN_RAZEM_Z_KROPKA.klub.chip.pl> wrote in message

> Nie, ale nie powstała, bys sobie na niej urządzał przsechwałki
> samego siebie.... Jestes nudny a w dodatku mądry inaczej.

No to w czym problem? Jeśli Cię nudzę to mnie nie czytaj.
Cieszę się, że przyznajesz mi rację w sprawie zaśmiecania grupy.
To się bardzo liczy w wydaniu jednego z oryginalnych założycieli grupy.

> Na wszelkie argument jesteś głuchy.

Wymień trzy na które jestem głuchy... potrafisz?
Czy to tylko taka Twoja demagogia powtarzana za innymi "mundrymi"?

> Powinni ci zablokować dostęp do usenetu już dawno.

Mam Ci zaserwować fasolkę dla trolli?
Widzę, że masz jakąś niestrawność i niegrzecznie trollujesz...

35. Data: 2002-10-07 13:01:41

Od: siwa <siwa@bez_tego.vege.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pszemol" <P...@P...com> rzecze tak w

> Cieszę się, że przyznajesz mi rację w sprawie zaśmiecania grupy.
> To się bardzo liczy w wydaniu jednego z oryginalnych założycieli
> grupy.

Słowo racja nabiera specyficznego znaczenia w klawiaturze Pszmola.

> Wymień trzy na które jestem głuchy... potrafisz?

Użyj Archiwum, Luke...

> Czy to tylko taka Twoja demagogia powtarzana za innymi "mundrymi"?

Fajne słowo 'demagogia' nie? ;)

> Widzę, że masz jakąś niestrawność i niegrzecznie trollujesz...

Wiąże się to z niestrawnością?

> 8-) a to Pszemol, który założył zapasowe i nie przejmując się pisze
> dalej :-)

Dodajmy _niczym_ się nie przejmując.

Na deser:

--
Y ___ \ s i w a @ v e g e . p l |
(")__<^^^>___/ http://siwa.franolan.one.pl |

36. Data: 2002-10-07 13:05:10

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> wrote in

> A czy to wazne, w stosunku do kogo ich uzywasz? Wazne ze uzywasz,
> z pelna premedytacja, na zimno. I nawet nie chodzi tu o konkretne
> okreslenia, ale o to, ze doskonale zdajesz sobie sprawe, jak inni
> je odbieraja. Chodzi Ci tylko i wylacznie o wywyzszenie siebie i
> ponizenie innych. A tych innych nawet nie znasz, tylko wrzucasz
> ich do worka z napisem "trawozercy".

Bo widzisz, wegetarianizm chyba jednak szkodzi na mózg. Tylko,
obserwując posty niektórych jednostek - mam wątpliwości, czy w trakcie
stosowania, czy po przerwaniu. ;->

--
/**** Umysł kolejno wybiera nas z tego świata. ****\
\**** P.K.Dick ****/

37. Data: 2002-10-07 13:08:37

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witold Grabowski <vito@USUN_RAZEM_Z_KROPKA.klub.chip.pl> wrote in

> Powinni ci zablokować dostęp do usenetu już dawno.

Do mojego serwera ma zablokowany. Ty możesz zablokować mu
czytnik. Polecam.

39. Data: 2002-10-07 14:15:51

Od: "bazyli4" <b...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

40. Data: 2002-10-07 16:42:16

Od: Andrzej Stypula <a...@a...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 wrote:
> Fasolka szparagowa dla trolli:

[..cut..]

Nudny jesteś z tą fasolką. Zmień diete na zapiekanke z brokułow lub
kalafiora w sosie groszkowym z żóltym serem.

--
Andrzej Stypula
PGP6.5.8 id: C0C45A43 #### Linux user #139673 ##########################

FAQ pl.misc.dieta
Salatka z pomidorow i cebuli
Montignac-szok
Monty-zaburzenia?