Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach? Re: Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?

Re: Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?

From: Ikselka <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć
w trumienkach?
Date: Fri, 15 May 2009 21:26:45 +0200
<guhenj$bra$1@news.onet.pl>
<9...@o...googlegroups.com>
<gui0fk$2tr$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<gui1gm$n67$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<gui1rl$nfe$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<8h4pgklg6okp.16fesmb3f9om6$.dlg@40tude.net>
<gui57s$rkt$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<1cos3wcuuk94q$.cyt4zk8b1dz3.dlg@40tude.net>
<gukf5n$2kp$2@atlantis.news.neostrada.pl>

Dnia Fri, 15 May 2009 21:15:45 +0200, Paulinka napisał(a):

> Bardziej tego nie mogłaś zagmatwać.

Mózg księgowej powinien czuć się w tym jak w swoim żywiole.

> To ciekawe skąd ta ilość

Jaka konkretnie? jaką ilość Ci podpowiada wyobraźnia?
:-DDD

> butów, perfum etc....

Ze sklepu :-)
Nie wiesz, gdzie się je kupuje?

> Też nie mam długów, ale tez nie jestem jakoś szczególnie zamożna.
> Szafujesz tutaj tymi wyprawami do kin, teatrów, perfumami, i milionem
> różnych przyjemności, a potem piszesz o ograniczonych dochodach.

Nie, to Twoja chora wyobraźnia tworzy mity: jeśli ja piszę, że chodzimy do
kina czy teatru oraz że kupuję buty czy mąż dla mnie perfumy, Twoja chora
wyobraźnia przetwarza to na setki wyjść w tygodniu oraz tony butów i całe
szafy perfum.

> Niespójne to jakoś.

Bo masz chorą wyobraźnię.

> Ludzie tacy jak ja potrafią czytać tekst ze zrozumieniem, co więcej
> wątpliwości potrafią odpowiednio wyartykułować.

Niespójne to jakoś.
Powinnaś się leczyć...