Re: Czy rosol /wywar/ na miesie jest zdrowy?

From: "Ania Derejska" <a...@v...ca>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Czy rosol /wywar/ na miesie jest zdrowy?
Date: Tue, 9 Jan 2001 05:30:29 -0500

Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> wrote in message >

> ale wg. mnie statystycznie mniej jest takich przypadkow.....

Mozliwe ze mniej, ale nie mozna twierdzic ze treudniej jest to
zrobic niz w przypadku miesa.
Nie jetsem wegetarianka ale warzyw i owocow jem z pewnoscia wiecej
niz miesa. (I z pewnoscia nie tylko ja w tej grupie). Ale na pewno nigdy nie
przejde
na wegetarianstwo chocby tylko dlatego, ze nie mam zamiaru biegac po miescie
od sklepu
do sklepu w poszukiwaniu wegetarianskich kielbasek. Jak to robi wiele osob,
ktore wyrzekly sie miesa.
Skoro mieso jest fuj to po co szukac czegos co je przypomina smakiem i
wygladem.
Czyz nie jest latwiej wrzuciac na gril marchewke lub kolbe kukurydza zamaist
czegos
z tofu przypominajacego kielbaske???. Jadlam kiedys taka parowke
wegetarianska.
Jadlam w zyciu roznosci ale latwiej chyba byloby mi przelknac torebke
plastikowa niz te "kielkaske".
Ani smaku ani zapachu...........
Uwazam, ze powinno sie jesc wszystko zarowno mieso jak i inne zielsko i
dlatego
na moim grilu zawsze obok smakowitych pachnacych kielbasek, szaszlykow i
stekow
smazy sie kukurydza tez. I nie tyje mimo tych tlustych kielbasek bo nie
zapycham ich ze
swiezutkim bialym chlebkiem czy tez buleczkami ale z roznymi salatkami,
salatkami..

> i wlasnie o tym mowilam piszac o uprawach ekologicznych :)
> (w tym watku, nieco wyzej, z konradem brywczynskim)
Nie wiem jakie sa ceny w Polsce takich produktow pochodzacych z upraw
ekologicznych bo tutaj ( mam na mysli kanade) ceny w skelepach ze zdrowa
zywnoscia to
o ho ho... nie dla kazdego wegetarianina.....

Ania