Strona główna Grupy pl.rec.kuchnia Czy spółdzielnia może zabronić mi odkręcenia grzejnika w kuchni? Re: Czy spółdzielnia może zabronić mi odkręcenia grzejnika w kuchni?

Re: Czy spółdzielnia może zabronić mi odkręcenia grzejnika w kuchni?

From: "mareK" <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Czy spółdzielnia może zabronić mi odkręcenia grzejnika w kuchni?
Date: Tue, 10 Oct 2006 21:07:21 +0200

Dzięki wszystkim za rady.
Grzejnik mogę sam odłączyć ,bo profilaktycznie jeszcze przy wymianie kazałem
zainstalować dwa zawory, więc ze spuszczaniem wody problemu nie ma i sam to
zrobie ,a później wkręce zaślepki.
Gdyby nie ten podzielnik, to w ogóle nie byłoby sprawy.
Ale obawiam się że po odłączeniu grzejnika to ustrojstwo prześle sygnał do
bazy i policzą mi jakieś horendalne stawki, chociaż z niego nie korzystam
,ale troche racji będą mieli ,bo grzejnik odłączony i niewiadomo, czy nie
podłączyłem innego i nie dogrzewam się na koszt innych lokatorów. Jak już
wspomniałem ten podzielnik to dość nowoczesne ustrojstwo /display włącza sie
przy zblizeniu palca, pokazuje dane archiwalne i komunikuje się
bezprzewodowo z modułem na klatce, tak że monter ma przychodzić raz na 5 lat
wymienić baterie litowe/ , według mnie zasygnalizuje odłączenie grzejnika,
chyba,że co teraz mi przyszło do głowy, połącze je giętkim drutem z rurą CO
i będę gdzies trzymał ten grzejnik w szafie połączony na stałe drutem z
rurą.
Oczywiście w miedzyczasie wykorzystam wszystkie drogi oficjalne,
Ale nadal uważam, że to bezsens ,a spółdzielnia przegina i członek
spółdzielni nie powinien być zmuszany do takich kombinacji.
pzdr
mareK