Re: Czy spotkaliście się z thermomixem ?

From: "Sławomir Lewandowski" <k...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Czy spotkaliście się z thermomixem ?
Date: Wed, 19 Aug 2009 13:18:54 +0200

> VR3 nie jest sprzedawany w tivimarkecie ani przez akwizytorów, co
> charakteryzuje produkty.... no wiemy jakie. :-)

Eeeee Jasiu, kanał dystrybucji jest mi całkowicie obojętny. Jeżeli jest coś
co mi pasuje i jestem gotów zapłacić za to tyle ile śpiewają to czy to
będize TiVi Market czy inna Technika Podwodna to jeden grzyb. Niestety
taniej Thermomixa nie widziałem (chyba że używki na Alledrogo) i był tylko
jeden sposób na zakup - ten tak przez Ciebie potępiany. Dla obrony dodam ze
pierwszy pokaz Thermomixa mieliśmy kilka lat wstecz i tylko dlatego go nie
kupiliśmy bo babsko było strasznie nachalne a tego nie cierpię. Dopiero po
kilku latach wysłałem maila do centrali Th żeby mi kogoś podesłali (z
zastrzeżeniem że nie to babsko które do mnie ciągle wydzwaniało sugerując
nawet zakup wbrew małżonce - niejako w prezencie). Nowa kobitka od
prezentacji okazała się przemiła, bez cienia wciskania kitu, pokaz zrobiła
pomimo mojej sugestii że i tak chcę zanabyć i dzięki jej za to. Bez tego
nieszczęsnego pokazu podejrzewam że sporo fajnych dań bym spieprzył a i
teraz zdarza mi się do niej dzwonić po poradę itp.
Wielu znajomych pukało się w główkę na naszą "fanaberię" a jednak część z
nich po jakimś czasie sama zakupiła Th. Bez jakiegokolwiek namawiania z
naszej strony bo i po co? Mamy i jesteśmy mega zadowoleni i to jest dla mnie
najważniejsze a czy ktoś sobie jeszcze zakupi to jego sprawa. Co ciekawe i
to jest autentyk pierwsze osoby jakie znamy że zakupiły Th to naprawde
największe sknery i kutwy jakie kiedykolwiek w życiu widziałem. Osoby które
kalkulują wszystko co do grosza. Skoro jednak takie mutanty kupują to mam
przekonanie graniczące z pewnością że koszt zakupu zwróci się w jakiejś tam
formie i czasie. Ale akurat nie to zdecydowało w naszym przypadku.
pozdrawiam
SL