Re: Czy tak bardzo Wam się nudziło?

Data: 2014-10-15 09:59:16
Temat: Re: Czy tak bardzo Wam się nudziło?
Od: Trybun <I...@j...com>

W dniu 2014-10-14 21:58, ja pisze:

> Nie do mnie pisalas, ale odpisze.
>
> Tak, jest wtedy mniej postow ale za to sa merytoryczne.
>
> Kiedy "wszechwiedzaca" sie pojawia grupa staje sie smietnikiem.
>
> Posty sa kierowane glownie do niej ...wytykajac jej bledy
> i od niej ... do wszystkich, ktorzy sie odezwą, WYŁĄCZNIE albo z jadem
> albo ze zdaniem (spłyce) sp***laj
>
> Sory czeremcho, jestesmy na grupie pl.rec.kuchnia a nie na grupie kto
> dowali ixelce i komu ixelka dowali.
>
> Wole przeczytac jeden post na tydzien ale z fajnym przepisem, z
> ciekawa i merytoryczna na niego odpowiedzia, niz sto postow dziennie
> [...]

Jacy Wy biedni, jacy prześladowani przez złą Ixi.. a prawda jest taka że
Ikselka w pierwszej odpowiedzi odpowiada tylko merytorycznie i bez
argumentów ad personam. a niektórzy zaraz na nią z pyskiem.. Nie wiem
dlaczego Jej obszerna wiedza tak was drażni.. Dlaczego inteligentną i
mającą duże doświadczenie w kuchni osobę nazywacie pogardliwie
"wszechwiedzącą" ?
Lubisz gotować powiadasz, a więc rozmawiaj z Ikselką i innymi o
jedzeniu, kuchni i sprawach około kuchennych a nie o swoich fobiach.