Re: Czy tak bardzo Wam się nudziło?

Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Date: Wed, 15 Oct 2014 01:04:39 -0700 (PDT)
Subject: Re: Czy tak bardzo Wam się nudziło?
From: czeremcha <1...@g...com>

W dniu wtorek, 14 października 2014 21:58:20 UTC+2 użytkownik ja napisał

> Posty sa kierowane glownie do niej ...wytykajac jej bledy
> i od niej ... do wszystkich, ktorzy sie odezwďż˝,

No to sam sobie odpowiedziałeś. Sobie, stch/.../, ZZZ i innym, którzy tylko czekają
na jej wpis. Przestańcie z nią dyskutować - i problem się skończy.

> Sory czeremcho, jestesmy na grupie pl.rec.kuchnia a nie na grupie kto
> dowali ixelce i komu ixelka dowali.

Nie dowalaj, a nie będzie ci dowalone - parafrazując.

> Wole przeczytac jeden post na tydzien ale z fajnym przepisem, z ciekawa
> i merytoryczna na niego odpowiedzia,

A napiszże choć jeden taki - sam od siebie...

> W tym smietniku, probuje znalezc cos interesujacego, niestety
> bezskutecznie :(

Sam go tworzysz...

> Naprawde chcesz TAKIEJ grupy jaka jest np. w dniu dzisiejszym? bez
> merytorycznej tresci a tylko z ...b�otem???

Grupy prawdziwej. Nie takiej, w której dwie osoby spijają sobie miód z dzióbków
tocząc również niemerytoryczne dyskusje na tle swoich wyjazdów urlopowych, ani
takiej, w której za węgłem czyhają psy gończe i czekają tylko, aż odezwie się ktoś,
kto jest idealnym celem? Bo się odszczekuje, nie daje za wygraną i ma się dzięki
niemu /niej/ świetną zabawę przez dłuższy czas.

Nie podobają ci się wpisy Ikselki? Ignoruj je. Okaż dojrzałość i przejdź obok. Nie
ciągnij flejmów, nie prowokuj. Skoro twierdzisz, że masz kogoś gdzieś - to go stamtąd
nie wyciągaj.

Obojętnie czego by nie napisała - zawsze jest reakcja na "nie". Bo reakcja na "tak"
albo brak reakcji nie są już takie zabawne...

Kiedy zaczęłam mieć odruchy wymiotne na widok wpisów chorwacko-dalmackich - zaczęłam
ignorować ten wątek, bo nic z niego dla mnie nie wynikało, a miodu mam dość. Tobie
radzę podobną strategię. Nie boli, oszczędza czas...

Ale nudno by było, czyż nie?

Ania