Re: Czy to zasługuje na komentarz?

Data: 2008-03-16 18:37:58
Temat: Re: Czy to zasługuje na komentarz?
Od: tomek w <t...@w...pl>

Janusz Kornaga wrote:

> Stosują, stosują, od wielu lat, nawet nie mając informacji od Tomka.
> Efekty marne, chyba że jest szczelna blokada informacyjna o wyleczeniach.

oho, skąd informacja że "efekty marne"? Nawet na głupim MedLine masz badanie
dotyczące terapii Gersona, w przypadku zaawansowanego nowotworu jest ona
6,5 (sześć i pół) razy skuteczniejsza. Słowa klucz gerson, melanoma.
Badanie przeprowadzone 13 lat temu.

Przejrzyj grupy mailowe ludzi którzy stosują terapię wg dr Budwig, coś koło
80% wyleczeń z tego co widziałem. Gdyby coś na tych grupach sprzedawano,
pomyślałbym że to przekręt aby kasę z ludzi wyciągnąć, ale ta terapia jest
kompletnie darmowa, jedyny koszt to mikser (np ręczny) który każdy chyba w
domu ma.