Strona główna Grupy pl.soc.edukacja Czy warto robic dyplomowanego? Re: Czy warto robic dyplomowanego?

Grupy

Szukaj w grupach

 

Re: Czy warto robic dyplomowanego?

« poprzedni post następny post »
Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
.pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Subject: Re: Czy warto robic dyplomowanego?
Date: Mon, 28 Aug 2006 21:17:39 +0200
Organization: Dialog Net
Lines: 39
Message-ID: <ecvfg5$ep6$1@news.dialog.net.pl>
References: <1...@p...googlegroups.com>
<ecp0f4$su3$1@nemesis.news.tpi.pl> <ecv647$n3f$1@atlantis.news.tpi.pl>
<ecvdq6$mni$1@atlantis.news.tpi.pl>
NNTP-Posting-Host: xdsl-13506.wroclaw.dialog.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.dialog.net.pl 1156792645 15142 87.105.9.194 (28 Aug 2006 19:17:25 GMT)
X-Complaints-To: a...@d...net.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 28 Aug 2006 19:17:25 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.edukacja:25026
Ukryj nagłówki

W wiadomości news:ecvdq6$mni$1@atlantis.news.tpi.pl RomanO
<r...@k...chip.pl> pisze:

>> Liczb sie nie oszuka- jak ktos policzyl (jak ja) to wie. No i od
>> stazysty leca pochodne itd. Od ponadwymiarówek nie.
> Wiesz co; ta zabawa w dywagacje wynagrodzeniowe już długo nie potrwa.
Myślę, że potrwa. Tym bardziej, że wzmiankowane wyliczenia nie są prawidłowe
(czy raczej ich wyniki), ale to typowe dla urzędów.

> W "kariery" nauczycielskie też.
Tak jest. Trudno wszak dłużej bawić się w "nic". Nawet jak się jest
nauczycielem.

> Zostaną tylko starzy (nawet 60 latkowie) i znów selekcja negatywna.
Czemu znów? Przecież ona trwa cały czas.

> Pamiętaj, że jeszcze jest coś takiego jak specjalności nauczania.
> Zapotrzebowania na nadgodziny zależą od zapotrzebowania na konkretne
> przedmioty.
Niebagatelne znaczenie ma gęstość "zaszkolenia" na danym terenie, co
przekłada się po prostu na wielkość "pogłowia" uczniów. To bardzo istotny
lokalnie czynnik.

> Nauczycieli np. od angielskiego brak i kryzys się będzie pogłębiał.
> Co wtedy dyrekcja zrobi?
Będzie pozorować działania mające na celu zapobieżenie tej sytuacji.
De facto wszystkie wysiłki skieruje na odsunięcie od siebie
odpowiedzialności.

> Politykę awansową w nauczycielstwie o kant ławki można rozbić.
Nie można. Nie można rozbić czegoś, co nie istnieje.

> Deficytowe (poszukiwane) przedmioty będą musiały być lepiej opłacane.
Oj, to by się dopiero dziać zaczęło...

--
Pozdrawiam
Jotte

 

Zobacz także


Następne z tego wątku Najnowsze wątki z tej grupy Najnowsze wątki
28.08 PaSo
29.08 Kaszycha
29.08 Kaszycha
29.08 Marek Komorniczak
29.08 Marek Komorniczak
29.08 RomanO
30.08 Kaszycha
30.08 RomanO
30.08 zairazki
Sztuka Edukacji wer. 6462
September the 10-th. International Silver Cleaning Day
Blog edukacyjny
Nowa przeredagowana i uzupełniona wersja monografii "Sztuka Edukacji"
Dobre rady i sprytne sposoby przydatne dla dzieci, młodzieży i dorosłych
Sztuka Edukacji - wersja ostateczna!!!
Uploads - What is wrong with Easynews
Nowa wersja "Sztuki Edukacji" z inżynierskimi programami nauczania.
Nowa wersja Sztuki Edukacji - z przykładowymi programami nauczania
Nowa wersja Sztuki Edukacji
Znalazłam kanał na YouTube dla dzieci i nie tylko i poszukuję podobnych
Nowa erea w dziejach ludzkości: "Umysł w centrum zainteresowania"
Propozycja reformy edukacji
Religia i etyka w szkole.
Re: Crownsville MILF Jennifer Lynn Racey Decker Waiting for your Penis Ejaculate
Sztuka Edukacji wer. 6462
Próbna wiadomość
Jakie znacie działające serwery grup dyskusyjnych?
Senet parts 1-3
Chess
Dendera Zodiac - parts 1-5
Senet parts 1-3
Senet parts 1-3
Chess
Chess
Vitruvian Man - parts 7-11a
Dendera Zodiac - parts 1-5
Vitruvian Man - parts 7-11a
Dendera Zodiac - parts 1-5
Vitruvian Man - parts 1-6