Re: Czy zmywać makijaż???

Data: 2003-12-03 11:51:56
Temat: Re: Czy zmywać makijaż???
Od: "Ligeia" <e...@t...pl>

justy wrote:
> jeśli jest to tonik z alkoholem, to użycie go częściej niż 2 razy
> dziennie jest nadużywaniem

Dokładnie. Ja przecieram tonikiem z alkoholem tylko raz i jest to całkowicie
wystarczające. Przesuszenie skóry może być równie zgubnme w skutkach, jak
jej przetłuszczenie.

> ale bierzesz pod uwagę, ze skóra po zabiegu często wyglada > jeszcze
gorzej?

Właśnie to chciałam zasugerować. Choć kiedyś, gdy coś takiego napisałam,
dowiedziałam się, że dobra kosmetyczka oczyszcza w ten sposób, że śladów nie
ma żadnych.

> trudno jest znaleść kosmetyczkę, która oczyszcza na prawdę
> dobrze (=delikatnie a skutecznie)

Podobno w Jean-Claude Biguine w W-wie jest taka kosmetyczka, ale nie piszę
tego z własnego doświadczenia.

--
Ligeia