Re: Czym toto się...

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Czym toto się...
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Date: Sat, 15 Dec 2012 12:32:24 +0100

Dnia Sat, 15 Dec 2012 03:07:50 +0100, Aicha napisał(a):

> [...]
AAAAAAENs/xCBtJvfi8_A/s1600/kruche+ciastka+z+rabarba
rem.jpg

> Ano musi. Wystarczy wejść do bloga, z którego pochodzi fotka. Takie
> trudne? :P

No to jak widać coś kiepsko z Twym myśleniem, ponieważ fotka własnie z tego
bloga pochodzi, z którego jest wzięta - logika powala? Chyba trzeba było
tam najpierw wejść, żeby ją zobaczyć, czyż nie?

> 2. Wałkować ciasto na grubość ok 2-3mm i wykrawać spody oraz ozdobne
> wierzchy ciastek. Układać spody w foremce, napełniać farszem, smarować
> brzegi jajkiem rozmąconym z wodą i przykrywać dekoracyjnym wierzchem.

No właśnie, pomyśl mocniej, wysil się, dlaczego pytałam, czym się to...

> Jeśli nie mamy takiej foremki

No właśnie... Nie mamy. Ale chcemy mieć.

> można pokroić rozwałkowane ciasto z
> radełkiem lub nożem na wąskie (ok. 1 cm) paski i ułożenie z nich
> ozdobnej kratki. Spód ciastka warto w takiej sytuacji przed nałożeniem
> farszu ułożyć sobie na spodeczku lub w innej płytkiej miseczce, by
> wygodnie ukształtować foremne ciasteczko.

Dziękuję, postoję, namęczyłaś się zaiste niemożebnie - tyle to ja sama tam
znalazłam.
(by XL)