[DO] Błędy Jana Kwaśniewskiego

141. Data: 2004-02-23 21:35:18

Temat: Re: [DO] Błędy Jana Kwaśniewskiego
Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jurek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
news:c1df22$4lb$1@inews.gazeta.pl...

> (ciekawostka)

> jasne jest ze fruktoza dostaje sie do naszego organizmu, ze jest "gorsza" od
> glukozy(insulina), i ze DrJK ma racje tak mowiac o fruktozie (twoj cytat)

Jurek, czy Ty zrozumiałeś dlaczego fruktoza nie powoduje
wyrzutów insuliny? Wybacz, że pytam, ale nie wiem co Ci odpowiedzieć.

> [...]
> nie pisal o jakiej kolwiek dzialalnosci politycznej (swojej). To ze probowal
> zainteresowac rzadzacych swoja "Dieta" to zupelnie normalne, w koncu to
> rzadzacy decyduja o tym na co pojda pieniazki z publicznej kasy. A jezeli
> pamietasz jaka byla sytuacja finansowa lekarzy w PRL-u
> Gomulkowsko/Gierkowskim to chyba jasne jest ze samotny lekarz mial
> baaaaaaaardzo ograniczone mozliwosci prowadzenia badan za wlasne pieniazki.
> A wiec zarzuty pod adresem DrJK, ze nie przeprowadzil szerokich badan na
> potwierdzenie swoich tez, jest (bardzo delikatnie mowiac) glupota. Jezeli w

Wg mnie, w normalnej sytuacji, wystarczyłoby
rzetelne prowadzenie bazy danych. W tym konkretnym
przypadku, zdaje sobie sprawę, że mielibyśmy problem
z wiarygodnosią tych danych, skoro zbierający kreuje się na proroka.

> koncu (i przy duzych oporach) przeprowadzono badania, to zrobiono to na
> niewielka skale i maksymalnie ograniczajac srodki przeznaczone na to
> (podobno zaslaniano sie klopotami zaopatrzeniowymi ?!). I oczywiscie winny
> temu jest DrJK.

Czy to są te badania które leżą na AM w Łodzi
i które nigdy nie zostały przedstawione publicznie?
Czy są może w Łodzi jacyś optymalni (lub ktokolwiek z listy)
i mogliby podrzucić tę pracę?

> byc moze, ale musisz zdecydowac sie na "linie ataku" przeciwko DrJK, bo DrJK

Bardzo emocjonalnie do tego podchodzisz, myślę że niepotrzebnie.
Ja w tym wątku wypisałem 4 błędy z nowo powstałej strony
firmowanej przez JK. I teraz zastanów się, komu ja mogę
zaszkodzić? Czy majestat autora diety jest ważniejszy
niż wskazanie i poprawienie tych błędów?

> jest bardzo konsekwektny w tym co pisze o bialkach i o tym ze nie nalezy
> zapominac o tym ze same bialko to nie wszystko (patrz rowniez roznica
> jakosciowa miedzy slonina i smalcem-/oczyszczonym/)

> fasola, a inne człowiek.
> jest do białka ludzkiego
> każdą tkankę,
> białka z wątroby czy nerek.
> każdego indywidualnego
> zwanego "azotu polipeptydowego".

> to jest analiza semantyczna, wazne jest co innego,

Czyli przyznajesz, że to jest błąd, czy nie?

> i DrJK czesto o tym mowi:
> potrzebne jest bialko, tluszcze , troche weglowodanow i olbrzymia ilosc
> innych skladnikow ktore musimy(!!!!) dostarczyc do organizmu , a ktore
> WLASNIE znajduja sie w jajakach i podrobach (patrz tabele o ktorych wyzej),

Ale we wskazanym przeze mnie fragmencie mówi o białku
i się myli.

> ze zdziwieniem postudiowalem pozycje pt; maslo "naturalne" (z fr.) sama
> ilosc roznych tluszczy jest imponujaca, o innych skladnikach nie
> wspominajac. I o to bogactwo "innych" skladnikow chodzi.

Czyli można napisać: białko zawarte w żółtku, jest gorsze
od białka soi lub drożdży, ale wg moich przekonań
substancje towarzyszące decydują o tym, że lepiej zjeść żółtko.

> o ile dobrze uwazalem na grupie to bialka nie "podruzuja" w naszych "zylach"
> jako cale "elementy", warto by przestac uwazac DrJK za "nieuswiadomionego"
> biochemicznie , innych Opty rowniez.

My się bardzo słabo rozumiemy; nie neguję tego, że JK
wie iż białko składa się z aminokwasów, ja Ci tylko
przytaczam ten fragment, bo próbujesz mi wmówić,
jakoby JK we wskazanym przeze mnie cytacie (punkt 2) nie
mówił o białku, ale o substancjach towarzyszących

> gdzie widzisz oblude?

Ty mi zarzucasz złą wolę, czyli wiem, iż Ty i JK
macie rację, ale się upieram bo jestem obłudnikiem.

> jezeli o podbudowe ideologiczna diet chodzi to jednak wegetarianie sa o
> wiele bardziej "upolitycznieni". Opty jedza tak jak homo sapiens jadl od
> zawsze (oportunistycznie), wegetarianie potrzebuja "podpory" dla
> wytlumaczenia nie jedzenia miesa(w skrocie)

Nadal się nie rozumiemy, wszystkie grupy żywieniowe
posługują się ideologią:
opty - ideologia oparta o książki JK
dieta tradycyjna - zabijanie zwierząt na pokarm jest ok,
nie wolno zabijać ludzi na pokarm ( i wiele innych
wtopionych w naszą kulturę)
wege - zabijanie zwierząt na pokarm jest niepotrzebne

> czy to ze istnienie ludzkosci to historia damsko-meskich "figlow pod
> pierzyna", to tez nalezy cos zmieniac?

Tak! Należy tak figlować aby nam planeta się nie przewróciła
z przeludnienia.

> Brutalnosc w stosunkach miedzy
> ludzkich nie jest cecha nieodlaczna.
> Przypominam watek o ludach polnocnych,
> wszyscy dyskutanci zgodzili sie ze wybitnie miesozerni eskimosi byli
> wyjatkowo spokojni i pacyfistyczni (wg wspolczesnych miar)

To dość charakterystyczne dla wielu prymitywnych kultur
żywiących się na przeróżne sposoby.

> przez analogie, jezeli piszesz post na te grupe (wylacznie) to na pewno
> idzie Ci to duzo lepiej niz gdybys jednoczesnie pisal post , poprawial
> wypracowania domowe twoich dzieci, tlumaczyl sie zonie dlaczego spozniles
> sie z powrotem do domu, i glaskal kota bo ten ma akurat ochote na swoj
> kwadrans pieszczot. Jezeli sprowadzisz taka "komplikacje" do poziomu komorki
> to robi sie niezly "korek", wart postudiowac to co sie dzieje w
> mitochondriach.

Ok możemy sobie tak teoretyzować, ale sam przyznasz,
to na tyle miękka argumentacja że ani ja Ciebie ani Ty mnie
nie przekonasz.

> nie wiem nic o adwentystach, a wiec nie moge powiedzic nic o tym czy cos
> jest czy nie jest mozliwe. Ale poszukam informacji na ich temat, a dlaczego

Badania na Adwentystach są o tyle ciekawe, że u nich
nie ma przymusu wegetariańskiej diety, każdy z nich powinien
jak najlepiej dbać o swoje zdrowie i ma wolny wybór.
Taka populacja pozwala na porównanie wegetarian
z niewegetarianami przy wykluczeniu pozostałych czynników.

> nie wspomniales o pewnych grupach Hindusow?

O Gruzinach też nic nie wspomniałem

> nie smial bym ;))
> nie doliczylem sie szejsciu (ale to drobnostka),

Robi się to bardzo prosto -> ctrl+f i liczymy: 1, 2, 3, 4, 5, 6

> ale wymieninych jest wiele
> innych zwiazkow "...fosforowych aktywnych...", a wiec DrJK nie "betonuje"
> ATP, stara sie w mozliwie jak najprostszy/dostepny sposob przyblizyc problem
> ktory nie jest wcale latwy do zrozumienia

Widzę, że postanowiłeś przetestować moją cierpliwość;
postaram się nie zawieść:

JK:
"U żywiących się optymalnie głównym źródłem energii dla ich mózgu,
serca, szpiku, nerek, itd. jest ATP. Ponieważ wytwarza go głównie wątroba,
dlatego w zjadanej wątrobie znajduje się spora ilość ATP."

Czy możemy już przestać się bawić w kotka i myszkę?

> dietą,
>
> jezeli pozwolisz, to po odwiedzinach na psw , stwierdzam ze wegetarianie
> "nie zaluja sobie " w atakach na "padlinozercow" - ogolnie, i na opty w
> szczegolnosci.

Gdyby Ci się udało prześledzić historię tej grupy od początku
jej powstania wiedziałbyś, dlaczego tak się stało.

> Nie zamierzam studiowac wegetarianizmu pod katem tego co wam
> zaszkodzi, moim zdaniem jest to dieta "sztuczna", oparta na szlachetnej
> zasadzie "nie zadawania cierpien" ale czy ta szlachetnosc w stosunku do
> zwierzat jest szlachetnoscia w stosunku do homo sapiens?

Czy gdyby grupę pl.soc.dzieci nawiedzili pedofile, zachowywali się
w sposób arogancki, nie zaszkodziłoby to atmosferze na tej grupie?

> pamiec selektywna jest :)))

O tak, nie tylko moja :)

pozdrawiam Chaciur

142. Data: 2004-02-23 21:35:46

Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MarekF" <m...@a...i.p.pl> napisał w wiadomości

> Sadzilem, ze wiesz skad sie bierze glukoza:
> - ze skrobii
> - czesciowo z laktozy
> - czesciowo z sacharozy

Każdy wielocukier kończy jako glukoza,
było o tym w Twoich cytatach

pozdrawiam Chaciur

143. Data: 2004-02-23 22:18:54

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nigdy
> nie przestanie Cię chyba atakować, to jakaś obsesja dla nich (jak
> wegetarianizm).
> Spróbuj jednak napisać coś do Krystyny, zaraz napisze, że nie jest tematem
> wątku i rozpocznie rolę zdziwionej brakiem protestów.
> Więc ja PROSTESTUJĘ przeciw tym pełnym jadu (optymalnego?) postom Krystyny
> stałym atakom z jej strony na osoby nieoptymalne!!! ;)))
>
> Pozdrawiam,
> Adam
>
> Jednak może napisze cokolwiek Krystyna w temacie wątku czyli ad1 ad2 ad3

"podwojne widzenie" tego co jest napastliwe juz mnie w twoim wykonaniu nie
dziwi
a wywolywanie do tablicy to chyba nie tutaj, chyba miejsca Ci sie pomylily

Jurek

144. Data: 2004-02-23 22:29:07

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Watek jest odpowiedzia na kolejne oszczerstwa ktore pewna osoba z wielkim
> zaangazowaniem prefabrykuje pod moim i nie tylko moim adresem:-)
> Troche mi to pochlebia z drugiej strony, bo widze ze bardzo boi sie

(..........=
> grupie. Nie mam ochoty nawet na wyjasnianie z toba klamstw ktore tu
> napisales pod moim adresem, droga ewentualnej wymiany korespondencji
> prywatnej.
> Nie mam poza tym tez tyle optymizmu co Chaciur jesli chodzi o twoja
> osobe:-). Zreszta nic mnie twoja osoba nie interesuje.
>
> bez pozdrowien anna

pozdrowienia od Ciebie to ja juz dostalem na priva! sa absolutnie
wystarczajace. A co postawy "szkalowanej, nie docenianej, niewinnej i
lagodnej" to moze wymysl cos bardziej przekonywajacego, bo juz notoryczna
zmiana twoich pseudo swiadczy zle o Tobie, czy moze o twoich pogladach.

Jurek

145. Data: 2004-02-23 23:07:27

Od: " annaklay" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

jurek <g...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> lagodnej" to moze wymysl cos bardziej przekonywajacego, bo juz notoryczna
> zmiana twoich pseudo swiadczy zle o Tobie, czy moze o twoich pogladach.

http://mlodziez.optymalni.one.pl/grupy/article.php?
id=2923&group=dieta.optymalna
http://mlodziez.optymalni.one.pl/grupy/article.php?
id=2915&group=dieta.optymalna
http://mlodziez.optymalni.one.pl/grupy/article.php?
id=2704&group=dieta.optymalna

...itp. itd masa tego w archiwum grupy:-)))

To tez ja pisze te posty?:-)
Pozdrowienia moze ci na prv. napisal sam mistrz kwasniewski, bo jest z
ciebie zadowolony?:-)
Przypominam ci grzecznie "odstap od plota" bo to grupa dyskusyjna o
dietach i nie zapominaj, ze nawet jesli lubisz tluszcz i jesz mieso , to nie
koniecznie musisz ciagle ujadac i gryzc:-)

anna

146. Data: 2004-02-23 23:55:56

Od: " annaklay" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adamo 2. <a...@c...com> napisał(a):

> [...]
>
> Pozdrawiam,
> Adam
>
> Jednak może napisze cokolwiek Krystyna w temacie wątku czyli ad1 ad2 ad3

Dziekuje Adamo za ten twoj post, ale teraz wiem ze wirtualny swiat nie jest
nalepszym terenem do przeciwstawiania sie atakom ze strony czlonkow sekty
opty.
Zreszta wielu z nich jest chyba nawet zadowolonych z tych awantur i nawet
celowo je prowokuja, bo sa w epicentrum zainteresowania i znowu moga zlowic
klienta:-)
Dlatego "walka" jest nierowna, bo oni walcza o forse a ich przeciwnicy
o zasady. W sumie to nonsens:-(
Szkoda czasu i ambarasu. No, ale moze teraz troche ludzi bedzie bardziej
ostroznie podchodzilo do tych " wspanialych" zalecen mistrza jana z
ciechocinka;-))

Milo bylo mnie ciebie poznac Adamo.
anna

147. Data: 2004-02-24 06:52:10

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie
> koniecznie musisz ciagle ujadac i gryzc:-)

no i to jest "nasza" Anna/Hanna/itd w ..... pelnej formie ;)))))))))

Jurek

148. Data: 2004-02-24 06:55:13

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Szkoda czasu i ambarasu. No, ale moze teraz troche ludzi bedzie bardziej
> ostroznie podchodzilo do tych " wspanialych" zalecen mistrza jana z

a tak na marginesie to drodzy Adamie i Anno/Hanno/itd to moze cos w temacie
watku? bo jak na razie to wy "zasmiecacie" watek "wycieczkami" osobistymi

Jurek

149. Data: 2004-02-24 07:00:56

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> "podwojne widzenie" tego co jest napastliwe juz mnie w twoim wykonaniu nie
> dziwi
> a wywolywanie do tablicy to chyba nie tutaj, chyba miejsca Ci sie pomylily

Spójrz w lustro a zobaczysz kto widzi 2x...

Powiem Ci (bo chyba nie wiesz) w wyniku czego powstał ten post Anny.
1) Chaciur zasugerował przeprosiny z Anną i Coolerem (ok)
2) Ty napisałeś, że Anna coś Ci wysłała na priva (ok)
3) kilobajty bzdur Krystyny, na które nie zareagowałeś (Twoje podwójne
widzenie tego co jest napastliwe już mnie nie dziwi) zresztą przeczytałem to
dokładnie dopiero przed chwilą i nawet siebie tam znalazłem wspomnianego
hehe
4) Anna zareagowała, ponieważ trudno w takiej sytuacji nie zareagować (mimo
wszystko w moim odczuciu ok)

zacytuję Ci Krystynę:

> Chętnie tolerancyjnie pomilczę... i poczytam co też macie do powiedzenia
> O P R Ó C Z wycieczek osobistych pod adresem optymalnych i
Kwaśniewskiego).

ładnie milczy na kilka kilobajtów! To chyba jest podwójne postrzeganie?

> No chwileczkę - dlaczego anna chce modyfikować ludziom dietę, której
> jest przeciwna, której sama nie stosuje? Czy ja wam ustawiam co macie
> jeść na swojej wege diecie?

Tutaj możesz nie znać dokładnie działalności misyjnej Krystyny na forach i
grupach wege, więc rozumiem Twoje milczenie... Zresztą nikt jej tam nie
czyta, jest chyba w większości KFów;)

> A potem to już zaczęły się koszmarnie ordynarne inwektywy Z JEJ
> strony. Mnie było stać na to, żeby jednak się nie rewanżować w ten
> sam chamski sposób.

To jest próbka na tą powściągliwość zaledwie na kilka kilobajtów, zaczynam
się martwić co może być później...

> Po prostu ja jestem, właśnie dzięki diecie
> optymalnej, dość wytrzymała na prowokacje i już niełatwo mnie
> wyprowadzić z równowagi.

Tak włącza się podwójne widzenie?

> Tak właśnie jest prawie ze wszstkimi
> optymalnymi ze stażem - mimo prowokacji i chamskich wycieczek
> - i tak stać ich na opanowanie :)

Widać właśnie, wystarczy przeczytać dodatkowo czasami kilku młodych opty,
aby się przekonać o bzdurności tego co pisze Krystyna...

> Na mojej wcześniejszej diecie
> wysokowęglowodanowej było zupełnie inaczej, też ciągle się
> denerwowałam byle czym. Dlatego doskonale wiem i rozumiem
> wszystkich, których tak ponosi, że na grupie nie przebierają w słowach.

Więc DO, nie pomaga.

> To, że ciągle sobie robicie jadowite uwagi pod moim czy innych opty
adresem,
> kompletnie niczego nie zmieni, żebyście się razem z anną, Marcinem i
Adamem
> nie wiem jak zżymali i nie wiem jakich używali złośliwości, epitetów i
> kłamstw -

Główną osobą "kłamiącą" na grupie jest chyba Krystyna, nie widzisz
podwójnego widzenia, czy to 2xvista dotyczy większości optymalnych?

> Wasze plucie na nas i na Kwaśniewskiego co najwyżej sprawia, że DO budzi
> zainteresowanie i jest ciągle na grupie tematem numer jeden... :)

Rozumiem, że "miszczowi" błędu nie wolno wytykać? W takim razie to musi być
sekta?
Z tego co przeczytałem z powyższym stwierdzeniem się nie zgadzasz?

> Od dawna wiem, że wy wegetarianie wszystko widzicie kompletnie na opak...
:(

i kto to pisze?

> Kiedyś nawet dziwiłam się, że tak bez skrupułów można tak przekręcać
fakty,

kolejny szczyt bezczelności! Krystyna jest jednym z głównych krętaczy/
przekrętaczy faktów:)
Zresztą czy cokolwiek w temacie wątku napisała? NIE TYLKO KOLEJNE WYCIECZKI
OSOBISTE, mimo wszystko polecam PSYCHIATRĘ tak nielubiana specjalizacja
przez optymalnych. Ale IMHO może pomóc, przecież DO nie zabrania kontaktów z
lekarzami?

> myślałam nawet, że to są wasze celowe kłamstwa, ale z czasem zorientowałam
> się, że po prostu tak widzi świat wegetariański mózg.

Tego się można spodziewać w co drugim poście osoby, której mózg nie
funkcjonuje prawidłowo, nigdy nie byłem wege, bliższe mi jest (smakowo-
karczek, golonka..) DO, ale jestem przekonany, że ze sprawnością mózgu
Krystyna nie może się równać z udzielającymi się tutaj wege. (gdyby ktoś mi
zarzucił chamstwo, to proszę przeczytać ponownie powyższą głupią wypocinę
Krystyny)

> Brakujące elementy w
> pamięci mózg potrafi sobie uzupełnić konfabulacją i jest przekonany, że
tak
> było. Ciekawe - czy dostaje za dużo glukozy, czy za mało?

Oczywiście Krystyna jest bardzo "opanowana", co nie przeszkadza jej
szkalować wszystkich wege jednocześnie przedstawiając się jako "szkalowana".
Obłuda, chamstwo i podwójne widzenie... o czymś zapomniałem?

> Nie chce mi się dalej wałkować dyskusji na poruszone przez Ciebie
> prowokacyjnie tematy. Wywołałeś tutaj temat anny ostro szkalując nas,
> więc zmusiłeś mnie tym samym do tej odpowiedzi i sprostowania Twojej

hmm, tego szkalowania muszę poszukać, ostatnio nie mam czasu dokładnie
czytać grupy i niestety musiałem coś przeoczyć.. Wybacz Jurku ale nie widzę
podwójnie ale odwrotnie, może mi to wytłumaczysz albo zwrócisz uwagę na coś,
co przeoczyłem?

> A potem niektórzy mnie ocenią, że jestem nietolerancyjna. Łatwo jest
> być tolerancyjnym, jeśli nie czyta się oszczerstw O SOBIE, tylko o innych.

Szczyt bezczelności... To może być dowód na zły wpływ DO na pracę mózgu
chyba a nie odwrotnie?

Pozdrawiam,
Adam

150. Data: 2004-02-24 07:24:57

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> a tak na marginesie to drodzy Adamie i Anno/Hanno/itd to moze cos w
temacie
> watku? bo jak na razie to wy "zasmiecacie" watek "wycieczkami" osobistymi

Wybacz Jurku, masz rację, jednak uważam, że czasami na takie chamstwo (w tym
wypadku Krystyny) nie da się nie zareagować. Poza tym policz swoje posty.

EOT

Pozdrawiam,
Adam

Indeks glikemiczny a poziom glukozy?
odżywianie wewnętrzne - proszę o "pomoc"
Moja waga...
no kochani dziś tlusty czwartek co robimy ??
dieta :)