Re: [DO] pytanie zasadnicze. pomocy.(dlugie)

Data: 2003-09-18 19:36:10
Temat: Re: [DO] pytanie zasadnicze. pomocy.(dlugie)
Od: "Karolina" <k...@w...pl>

Użytkownik "jurek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
news:bkcr7q$ft3$1@inews.gazeta.pl...

> czy iloscia ? to nie jest takie jednoznaczne, zalezy jakich porduktow
> uzyjesz - chodzi o "zageszczenie" BTW w 100 gramach,uzywajac produktow
> bardzo "bogatych" w BTW ilosciowo bedzie malo, mniej bogatych i juz bedzie
> wiecej na talerzu ale tyle samo BTW.

wlasnie. staram sie jesc bogate produkty. dzis wg stawki 63:63:50 (B:T:W) i
kurcze, potocznie mowiac przezarta jestem:)

> Jezeli tylko o weglowodany, to jedz tyle ile potrzebujesz wyznacznikiem
moga
> byc bole nog (po przebudzeniu), ziewanie w ciagu dnia, lub paski do
badania
> cial ketonowych

tego to w zasadzie jeszcze nie doswiadczylam. poki co (dzis 4 dzien prob)
czuje sie bardzo dobrze. troche mi serce szybciej bije, jestem
naenergetyzowana
nie mam ochoty na slodycze, co u mnie jest bardzo dziwne i o podjadaniu nie
ma
mowy, bo jedzenia mam az nadto. czy to jest sygnal do ograniczenia wartosci
BTW?

> to wcale nie jest takie jednoznaczne, czy wiesz jaki produkt DrJK zaleca
> jako doskonaly na utrate wagi?

nie wiem, oswiec mnie, prosze:)

nie ma jedynie slusznego moze byc od 1:0,2 do 1:1,5 a nawet wiecej, to
> zalezy od twoich indywidualnych uwarunkowan. Jedyny problem to trzymanie
sie
> sie na minimalnych ilosciach niezbednych do normalnego funkcjonowania
> organizmu (sposoby jw)

wlasnie do tego daze, ale samej trudno to okreslic 4 dnia na DO i stad moj
post na grupie, bo jak nie mozna tego jednoznacznie wyczytac ze slow
kwasniewskiego to po co to cale zamieszanie z zywieniem optymalnym jak
kazdy organizm ma inne potrzeby aby normalnie funkcjonowac?:)
widac, ze sztywnych zasad nie ma. taka regula z wielooooma wyjatkami to
zadna
regula moim skromnym zdaniem.

> Jak dlugo jestes na DO?
>
> 4 dzien:)

> wydaje mi sie, ze dla mnie odpowiednia jest ilosc kolo
>
> na jakiej podstawie wyliczylas te 30 g? Jezeli masz duza niedowage to
> mozesz tak zaczynac. Ale to ilosci bialka sa najtrudniejsze do ustawienia
> (potrzeby indywidualne!), T i W sa stosunkowo latwe

tak mi wyszlo na podstawie obserwacji wlasnego organizmu przy zachowaniu
proporcji 1:1,5-2:05, bo tak na poczatek zalecal kwasniewski. wtedy ilosci
zjadanych pokarmow byly ok, a i wegli organizm sie nie domagal. nie ukrywam,
ze na tym etapie (4 dzien) kieruje sie raczej tym ile moj organizm
potrzebuje
jedzenia, a przy zachowaniu ww proporcji bylo go w sam raz. jesc mi sie
nie chcialo, podjadac tym bardziej, ukochane slodycze w kat, dobrze sie
czulam,
ale widac to bylo niezgodne z regulami, bo gdzie te 50 g wegli na dobe?:)

> Z tego co napisalas powyzej wynika ze jest troche zamieszania. ale 16g W
> malo. Jadlas juz tak?

patrz wyzej. a zamieszania jest od cholery:) wszyscy tak maja czy tylko
ja?:)

karolina