Re: Dalej plujcie na lekarzy;)

Data: 2006-09-13 23:47:47
Temat: Re: Dalej plujcie na lekarzy;)
Od: "p47" <p...@b...list.ru>

Użytkownik "ryou.ko" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
news:ee9p7j$q5u$1@inews.gazeta.pl...

> Dziwne, bo ja czytam "ale większość to normalna i uczciwa gromada ludzi,
> którzy chcieliby po prostu żyć lepiej, niż żyją."
>
> Większość, hm. Czyżby ktoś nie umiał czytać ze zrozumieniem?

No włóaśnie, cos Ci z tym czytaniem cięzko idzie..więc przypominam, cyt: "w
moim fachu lekarz rehabilitant jest tylko
tak dobry jak fizjoterapeuci, do których wysyła - najczęściej z błędnymi
diagnozami i źle wypisanym skierowaniem"

> I na podstawie jednego lekarza oceniasz ogół, pytam ponownie? Najpierw
> piszesz, że nie uogólniasz, a potem przeczysz samemu sobie.

> Musi? Bzdura, nic nie musi. Badania, śmadania, wszyscy zawsze zasłaniają
> się badaniami i sondażami. Władza też twierdzi że wg sondaży jest
> lepiej- i co?

Jasne, instytut badawczy w postaci twojej osoby lepsze badania
przeprowadził;-)
Mozesz podac szczegóły, np. jak liczna była próbka i na jakim poziomie
wiarygodności;-))

> ...ale zawsze fajnie ich o to oskarżyć, no nie?

Nie oskarżam, stwierdzam fakt. A z faktami nie ma co dyskutować.

> To dziwne, bo ja akurat ani moja rodzina nie musieliśmy dawać żadnych.
> Polska Polsce nierówna?

Ktos tu wcześniej strasznie protestował przeciwko uogólnianiu na podstawie
jednostkowych doswiadfczeń:-)))

> No, tylko zarabiają 90tys miesięcznie. A lekarz/lekarz specjalista -
> 1200/1600. Widać różnicę w kwocie?

Napewno nie widac różnicy w płaczu:-))

P47 (kałach)