Re: Dalej plujcie na lekarzy;)

Data: 2006-09-14 13:35:02
Temat: Re: Dalej plujcie na lekarzy;)
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl>

Użytkownik "Cancer" <C...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
news:eebdmq$hnv$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Ewa W"

> Nie jesteś lekarzem ani hydraulikiem a starasz się porównywać te zawody.
>
> Wiec twoje porównania nie posiadają krzty kompetencji, popartej wiedza i
> doświadczeniem.

Już wcześniej napisałam, jakie mam podstwy, żeby porównywać. Nie doczytałeś.

> Jasne,ze nie musisz licytować się.
>
> Z twoich wypowiedzi sadze,ze mocno wypadła byś na minus.

Z pewnością z ortografii wypadłbyś na minus. We wspomnianych testach
najprawdopodobniej też nienajlepiej.

> Starasz się tu wmówić,ze lekarz to ktoś lepszy,ze to jakiś nadczłowiek.

Zacytuj fragment, gdzie to napisałam.

> Hydraulik to bezmózgowiec, i powinien robić tobie usługi za kromkę chleba.

Masz jakiś problem z intrepretacją?

> Staraj się poznać ludzi nie ich zawody wtedy zrozumiesz potencjał umysłu.

I WZAJEMNIE. Sam się zastosuj do swoich dobrych rad.

> Masz tendencje do spłycania w momentach, gdy ktoś wytknie Ci prawdę.

Nie mam takich tendencji. Ale tego typu "złote myśli" nieodmiennie mnie
śmieszą. Uwielbiam banały.

> Wiec albo nie wypowiadaj się na forach publicznych albo faktycznie szukaj
> dobrego psychologa.

Sam poszukaj. A w psychologii twój problem nazywa się "projekcją".

Ewa