Re: Dania niesmażone - szukam przepisów

Data: 2016-10-25 14:11:12
Temat: Re: Dania niesmażone - szukam przepisów
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Mon, 24 Oct 2016 21:46:00 -0700 (PDT), s...@g...com napisał(a):

> [...]
prosty jak konstrukcja cepa), albo co gorsza profanacja kuchni, jaka byl pomysl z
platkami do tak tradycyjnych potraw jak krupnik, golabki i owsianka, to juz sie
trzeba na wyzyny wspiac.

jakże odkrywcze - wyżyna goni wyżynę, istny natłok wyżyn :-D

> Zapewne od samej siebie, bo od kogoz by innego ? :)))

Tak, o Mędrczyni!

> Kazdy, kto sie tu udziela, otrzymuje pytania i na nie odpowiada, bo to grupa
dyskusyjna :) Ale ze wszystkich uczestnikow, wylacznie Ty przyjelas to za oznake, ze
jestes autorytetem :)))

Tak, o Mędrczyni!