Demony, Prawdziwy Horror (film dokumentalny)

301. Data: 2011-04-02 16:41:12

Temat: Re: Demony, Prawdziwy Horror (film dokumentalny)
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

BTW "hi hi":

<<... Chamstwo i złośliwość mogą być dowodem prymitywizmu
i braku wychowania, lecz nigdy spontaniczność...>>
[Robert Bly]

--
CB

302. Data: 2011-04-02 16:46:11

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 2 Apr 2011 18:21:10 +0200, cbnet napisał(a):

> ... i jeszcze Fragile. :)
>
> Zapomniałbym. ;)

Mnie akurat "hihi" kiwiko w ogóle nie przeszkadza, więc bądź łaskaw nie
"wsadzać" mnie do żadnej grupy. Mam swoje zdanie, nie zależne od innych :)

Pozdrawiam,
M.

303. Data: 2011-04-02 16:49:23

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Masz rację, przepraszam.

W sumie to miałem cię zapytać o to, ale w tym zamieszaniu
w końcu ~zapomniałem.

Więc, co najbardziej denerwuje cię w kiwiko?
Jej niepoprawna ~dziecinność?

--
CB

304. Data: 2011-04-02 16:57:35

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:in7g1k$dtd$15@node2.news.atman.pl...

> Gołst w trybie myślisz to klasyczna antyteza.

kontynói

305. Data: 2011-04-02 16:58:48

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Mnie akurat "hihi" kiwiko w ogóle nie przeszkadza, więc bądź łaskaw nie
> "wsadzać" mnie do żadnej grupy. Mam swoje zdanie, nie zależne od innych :)

Ba, nikt nie wie co uwazasz, gdyz sama zdajesz sie nie wiedziec.

306. Data: 2011-04-02 16:59:34

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:in7g1k$dtd$15@node2.news.atman.pl...

> kontynói

Pozwól, że skończę w tym miejscu.

--

Paulinka

307. Data: 2011-04-02 17:05:36

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 2 Apr 2011 18:58:48 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ba, nikt nie wie co uwazasz, gdyz sama zdajesz sie nie wiedziec.

Wczoraj jasno napisałam, ale widać czytasz wybiórczo, lub odczytujesz tak,
jak chcesz odczytać. Przykre.

Pozdrawiam,
M.

308. Data: 2011-04-02 17:20:23

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 2 Apr 2011 18:49:23 +0200, cbnet napisał(a):

> [...]
>
> W sumie to miałem cię zapytać o to, ale w tym zamieszaniu
> w końcu ~zapomniałem.
>
> Więc, co najbardziej denerwuje cię w kiwiko?

I nie nazwałabym tego "denerwowaniem".
Napisałam wczoraj - bardzo częste docinki i przytyki dotyczące głównie
Chirona. Nie pojmuję, jak można w sobie przez tak długi okres czasu
pielęgnować tyle negatywnych emocji skierowanych do drugiego człowieka.
Poza tym, chcąc nawiązać dialog z kiwiko, zadałam Jej kiedyś pytanie
dotyczące Jej wypowiedzi skierowanej bodajże do judy. Odpowiedzi nie
otrzymałam. Kiwiko było stać jedynie na "zastępujesz Chirona?"? Zrobiło mi
się przykro. To już zakrawa na jakąś "obsesję" z Jej strony. IMO
oczywiście.

Pozdrawiam,
M.

309. Data: 2011-04-02 17:46:55

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-02 19:20, Fragile pisze:

> [...]
> otrzymałam. Kiwiko było stać jedynie na "zastępujesz Chirona?"? Zrobiło mi
> się przykro. To już zakrawa na jakąś "obsesję" z Jej strony. IMO

Sluchaj Fraguniu, to moze spierdalaj stad jak ci ciagle tylko tu
przykro? Wtedy powinno byc ci juz milo :)

310. Data: 2011-04-02 18:20:13

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> otrzymałam. Kiwiko było stać jedynie na "zastępujesz Chirona?"? Zrobiło mi
> się przykro. To już zakrawa na jakąś "obsesję" z Jej strony. IMO

bardzo jesteś wrażliwa, a nie zauważyłaś, że wtrąciłaś się do rozmowy,
bezczelnie. Miałam Ci tłumaczyć coś co wystarczyło przeczytać?
Bardzo mi przykro, ale widać, że mamy zupełnie inne wyobrażenie nie tylko o
nawiązywaniu dialogu :)

kiwiko

jeszcze jedna ofiara religii
Okazja, kalendarz rozwijajacy wyobraznie na 2011. UWAGA Tylko dla dorosłych panów !
Życie to bajka
Z okazji Wielkiego Postu
Troszkę ekonomii - żywność jest droższa i będzie coraz droższa.