Re: Dieta optymalna (tłuszczowa)

Data: 2001-02-26 15:10:33
Temat: Re: Dieta optymalna (tłuszczowa)
Od: <K...@v...pl>

Użytkownik "RadeQ" <r...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
news:97bphp$dec$2@news.tpi.pl...

> ------/cut/-------
>
> Tak sobie myślę, że jak nie wiadomo o co chodzi, to pewnie chodzi o
> pieniądze...
> Te wszystkie Arkadie, książki Waszego Gooru_Balneologa_Wielkiego- to musi
> przynosić całkiem ładne pieniążki...

No właśnie, zastanów się, przyszły lekarzu, czy warto dołączać do grupy
lekarzy " medycyny jedynie słusznej", w czasach gdy coraz częściej i
głośniej w mediach demaskuje się ich niekompetencje, kardynalne pomyłki i
wręcz arogancję? To właśnie w Arkadii lekarz ma możliwość wykazać się
wykorzystaniem zdobytej wiedzy w myśl złożonej przysięgi, inaczej mówiąc :
nie jest uwikłany w układy, koneksje i jedynie słuszne koncepcje leczenia. A
może właśnie wielu lekarzy woli pracować w grupie, łatwiej rozmyć
odpowiedzialność i wesprzeć się na wiedzy innych kolegów po fachu? W Arkadii
lekarz musi liczyć sam na siebie i swoją wiedzę, w dodatku ma najczęściej
przed sobą pacjenta, któremu kazano pogodzić się z chorobą, jako
NIEULECZALNĄ.
> Ale, ale - zagalopowałem się, przepraszam - nie od dzisiaj wiadomo, że
> sprzedajne są tylko i wyłącznie środowiska lekarskie i to na wielu
frontach
> (firmy farmaceutyczne, łapówki, reklamy..)
> Może w Waszym przypadku to tylko urojenia posłannictwa?
> Hmmm, ale żeby zbiorowe...?
>
> R a d e Q
> r...@k...chip.pl
> UIN:73210848 #GG:78524
>
> Przez 39 lat byłam na diecie zrównoważonej (opartej na piramidzie
żywnościowej), tak polecanej przez "autorytety" medyczne i "dzban wodę
nosił..." aż w 1994 "ucho się urwało"- zaczęly się choroby jedna po drugiej.
Lekarze powycinali mi wszystko co trzeba (i za to jestem i będę im
wdzięczna, że zdążyli przed rakiem - szyjki macicy i obu piersi, wdzięczna
jestem także za naprawienie kręgów szyjnych (usunięcie dysku i wyskrobanie
wyrośli kostnych uciskających tętnicę kręgową). Moje cierpienia jednak się
wtedy nie skończyły (migrena, bóle i silne zawroty głowy), a na te
dolegliwości w odpowiedzi lekarze rozkładali ręce. Czułam się jak intruz,
który wymyśla sobie choroby (tak chętnie przez lekarzy określany jako
hipochondria w znaczeniu chorób urojonych) i przeszkadza lekarzom w pracy. A
dziś gdy mówię, że wszystkie te choroby i dolegliwości się niemal zupełnie
cofnęły to mi się próbuje wmówić (np. na tej grupie przez lekarzy), że mi
się tak tylko wydaje, że zdrowieję. Więc się wreszcie zdecydujcie, bo jak na
razie to hołdujecie zasadzie, że pacjent czujący się źle tak naprawdę jest
zdrowy i tylko udaje chorego , a czujący się dobrze (np. optymalni) są
chorzy i tylko im się wydaje, że są zdrowi. Niedługo sami popadniecie w
paranoje i bez leków z tej kwadratury koła nie wybrniecie. Byłabym wyjątkowo
głupia, gdybym odrzuciała coś, co mi tak dobrze służy. A teorie? To już
Wasza, panowie teoretycy domena. Życzę zdrowia. Krystyna.